Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herreguud føler meg så dum.

Har likt en fyr LENGE, og tok meg mot til å skrive til han for en stund siden. Vi har skrevet litt løst og fast, og plutselig nå skrev han "Hey bro ;) " da jeg skrev hei.

Øh..... Tror jeg har tolket signalene litt feil? Haha, damnn. :P

Anonymous poster hash: 43787...ecc
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Han ser på meg altså som en bror. :skratte: Skal jeg le eller gråte.

Anonymous poster hash: 724d1...364
  • Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det er nok han som kan svare deg best på det.

Skrevet

Ikke ta alt så bokstavelig, du :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Nå skrev han at han var glad for at han kunne snakke med meg om prolemene sine. At jeg nesten var bedre enn søskene hans. :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Tror han at du er mann?

Anonymous poster hash: b62a4...326
AnonymBruker
Skrevet

Haha! kanskje du har rotet deg bort i eksen min! ;)

Han kalte meg bro, men det var mer på tull siden vi var så gode venner i tillegg til å holde på. Kan være ment som en uskydig spøk :) Neste gang så svarer du med halla snuppa ;)

Anonymous poster hash: a7eb1...14a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bro? Du er jo jente? For en merkelig fyr.

Anonymous poster hash: 2a064...b77
Gjest ashanti
Skrevet

Hah, jeg har en eks som kaller meg for "bro" (vi er fortsatt venner idag..) Fra hans side tror jeg det er ment litt som at vi er gode venner og kan snakke om alt mulig fordi vi kjenner hverandre så godt, samtidig som at det ikke er noen følelser inne i bildet, så jeg er rett og slett som en god kompis..

:5:

Skrevet

Å herregud, ikke ta alt så bokstavelig... Snakker om å lage storm i vannglass :ler:

Gjest snoopy_93
Skrevet

One minute silence for our friend in the friendzone... :fnise:

Kan virke som at han mener at han ser på deg som en såpass god venn at du er som en søster. :)

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, ikke ta alt så bokstavelig... Snakker om å lage storm i vannglass :ler:

Bokstavelig? Hehe, du mener ikke at han ser på meg som en venn når han skriver bro, og at jeg er som en søster for han? Really? :ler: :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil nok også si at du er satt i friendzonen gitt!

Dersom jeg føler at noen muuuuuligens er interesserte i meg, bruker jeg ofte å kalle dem "bro".

Anonymous poster hash: 5c07a...43d
  • Liker 1
Skrevet

Bokstavelig? Hehe, du mener ikke at han ser på meg som en venn når han skriver bro, og at jeg er som en søster for han? Really? :ler: :ler:

Det kan jo hende det bare er en måte å skrive på, som en slags spøk. Tror ikke kjæresten min hadde trodd jeg hadde sett på han som en bror hvis jeg hadde sagt "hei bro" til han... Hadde det vært fullstendig annerledes hvis han hadde skrevet "Hei"?

Hvis du er så redd for at han ser på deg som en venn, så si til han at du liker han da. Saken løst ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil nok også si at du er satt i friendzonen gitt!

Dersom jeg føler at noen muuuuuligens er interesserte i meg, bruker jeg ofte å kalle dem "bro".

Anonymous poster hash: 5c07a...43d

there's no such thing as the friendzone, friendzoooone, the only reason that you're lonely... is cause you're fat and gay

Anonymous poster hash: df3f2...753

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...