AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hei! Trenger tips til nettsider med bildegalleri som kan brkes til komersiell blogg. Til nå har jeg kun funnet sider som tilbyr bilder mot at man betaler for hvert enkelt bilde - priser stiger også med størrelsen på bildet. Det jeg ser etter er et nettsted der jeg kan betale en gitt sum i mnd eks. for fri bruk av galleriet. Jeg synes det blir for styrete med den første måten. Noen som vet? Eventuellt vet hvem som vet ;-) Takk! :-) Anonymous poster hash: bf68b...bc6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Så du skal tjene penger på at andre jobber gratis? Anonymous poster hash: 9614f...cdf 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Så du skal tjene penger på at andre jobber gratis? Anonymous poster hash: 9614f...cdf Hva? For et idiotsvar. Har du ikke svar på det jeg spør om så foreslår jeg at du lar vær. Hvis du leser innlegget en gang til så vil du se at jeg ikke har noe problemer med å betale, det er løsningen jeg er ute etter. Hadde jeg vært interesert i stjele bilder slik du antyder, så ville jeg vel bare lastet de ned. Det er ikke akkuratt slik at det er så fryktelig vanskelig. TS Anonymous poster hash: bf68b...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ingen med et ordentlig svar? :-) TS Anonymous poster hash: bf68b...bc6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Det du kan gjøre er å gå hit, og velge å søke på bilder med creative commons-linsens, som kan benyttes kommersielt (se nederst på siden). Da kan du samtidig søke etter spesifikke bilder og motiv. Anonymous poster hash: 0b40a...bec 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Hva? For et idiotsvar. Har du ikke svar på det jeg spør om så foreslår jeg at du lar vær. Hvis du leser innlegget en gang til så vil du se at jeg ikke har noe problemer med å betale, det er løsningen jeg er ute etter. Hadde jeg vært interesert i stjele bilder slik du antyder, så ville jeg vel bare lastet de ned. Det er ikke akkuratt slik at det er så fryktelig vanskelig. TS Anonymous poster hash: bf68b...bc6 Det er ikke noe idiotsvar. Skal bildene brukes kommersielt så skal du betale.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Det er ikke noe idiotsvar. Skal bildene brukes kommersielt så skal du betale. Var det vanskelig å lese? Problemet var vel ikke at man skulle betale, problemet var betalingsmodellen. Anonymous poster hash: 8a17b...7fe 2
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Var det vanskelig å lese? Problemet var vel ikke at man skulle betale, problemet var betalingsmodellen.Anonymous poster hash: 8a17b...7fe Betalingsmodellen? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Betalingsmodellen? "Det jeg ser etter er et nettsted der jeg kan betale en gitt sum i mnd eks. for fri bruk av galleriet. " skriver TS.Anonymous poster hash: 0b40a...bec 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 "Det jeg ser etter er et nettsted der jeg kan betale en gitt sum i mnd eks. for fri bruk av galleriet. " skriver TS.Anonymous poster hash: 0b40a...bec Hvorfor ikke bare kjøpe rettighetene til bilder man bruker?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Kan dette være av interesse? 10 Sites With Free Royalty-Free Images For Commercial Use Anonymous poster hash: 3922e...a07
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Her betaler du 69 dollar i måneden og kan laste ned 5 bilder til dagen. Det skulle da holde? http://depositphotos.com/subscribe.html Anonymous poster hash: 3922e...a07
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Kanskje dette kan være av interesse? http://www.theverge.com/2014/3/5/5475202/getty-images-made-its-pictures-free-to-use Anonymous poster hash: 0b40a...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå