Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en nydelig 21 årig jente i evigheter nå, både på sms, her inne, snapchat og i telefonen. Vi har utrolig god kjemi, og har lenge planlagt at vi skulle møtes, vi er så utrolig like. Kan snakke i flere timer, og det blir aldri kleint.

Jeg sliter mye med meg selv pga dårlig barndom, noe ingen egentlig vet, for jeg snakker ikke om fortiden min. Men til henne har jeg åpnet meg om det meste, og det har vært så utrolig behagelig å kunne snakke med noen uten å bli dømt nord og ned, og å faktisk få den støtten jeg så sårt trenger i blant. Hun ser bort i fra ting som plager de fleste, og det virker faktisk som at hun bryr seg. Jeg kunne tenkt meg å kapre denne jenta, og holde på henne evig. Jeg vil ikke ha noen andre, noe som er fryktelig ulikt meg. Jeg ser for oss at vi kunne skapt et utrolig liv sammen etterhvert.

Jeg har ikke hørt fra henne på fire dager nå, hun har ikke åpnet snaps fra meg, svarer ikke på meldinger eller når jeg ringer. Det er utrolig likt henne, hun svarer bestandig med samme blide tone. Nå de siste gangene jeg har ringt har jeg kommet rett til telefonsvarer. Har ikke hatt lyst til å plage henne, men nå er jeg faktisk bekymret. Hun er støtt og stadig på tur med hundene sine, da på toppturer.. Jeg leste i en avis tidligere i dag at det var en ung jente funnet druknet i et vann ikke så langt unna der hun bor, og jeg kjente jeg fikk frysninger over hele kroppen. Hva gjør jeg om det er henne?

Jeg har ikke snakket med moren hennes før, eller broren. Skal jeg ringe dem? Hva om det er henne? Magen min er en eneste stor knute, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 46e7c...e5a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en nydelig 21 årig jente i evigheter nå, både på sms, her inne, snapchat og i telefonen. Vi har utrolig god kjemi, og har lenge planlagt at vi skulle møtes, vi er så utrolig like. Kan snakke i flere timer, og det blir aldri kleint.

Jeg sliter mye med meg selv pga dårlig barndom, noe ingen egentlig vet, for jeg snakker ikke om fortiden min. Men til henne har jeg åpnet meg om det meste, og det har vært så utrolig behagelig å kunne snakke med noen uten å bli dømt nord og ned, og å faktisk få den støtten jeg så sårt trenger i blant. Hun ser bort i fra ting som plager de fleste, og det virker faktisk som at hun bryr seg. Jeg kunne tenkt meg å kapre denne jenta, og holde på henne evig. Jeg vil ikke ha noen andre, noe som er fryktelig ulikt meg. Jeg ser for oss at vi kunne skapt et utrolig liv sammen etterhvert.

Jeg har ikke hørt fra henne på fire dager nå, hun har ikke åpnet snaps fra meg, svarer ikke på meldinger eller når jeg ringer. Det er utrolig likt henne, hun svarer bestandig med samme blide tone. Nå de siste gangene jeg har ringt har jeg kommet rett til telefonsvarer. Har ikke hatt lyst til å plage henne, men nå er jeg faktisk bekymret. Hun er støtt og stadig på tur med hundene sine, da på toppturer.. Jeg leste i en avis tidligere i dag at det var en ung jente funnet druknet i et vann ikke så langt unna der hun bor, og jeg kjente jeg fikk frysninger over hele kroppen. Hva gjør jeg om det er henne?

Jeg har ikke snakket med moren hennes før, eller broren. Skal jeg ringe dem? Hva om det er henne? Magen min er en eneste stor knute, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det skulle stå det er utrolig *ulikt henne....

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :(

Skrevet

Følg med i lokalavisa for hjemstedet hennes, og sjekk Facebook om du kan finne noe der. Hvis alt er i orden er det ikke så veldig kult om du ringer familien hennes.

Skrevet

Ring!!! Det viser bare at du bryr deg. Si du er en god venn og prøver å få kontakt og er bekymret. Det er det normale folk ville gjort. Om hun plutselig ikke vil snakke med deg så går jeg ut ifra at hun hadde sagt ifra. Så ja ring og følg magefølelsen. Lykke til!!!

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Er hun ikke aktiv på Facebook? Har hun oppdatert noe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fulgt med i avisen, så også på nyhetene men det var ingenting om noen drukningsulykke noen plasser.. Ingen av oss er særlig aktive på facebook, så vi har ikke tatt oss bryet til å bli venner der. Jeg var å kikket på siden hennes, men den er helt lukket, så får ikke sett noe der uansett...

Jeg tenker at jeg bør ringe, men jeg vet ikke om det er lurt uansett. Hva om hun ikke vil snakke mer med meg, og at det ikke er verre enn det også ringer jeg å maser på moren hennes?

Gjest Blomsterert
Skrevet

Phu!

Håper du har fått tilbake hvilepulsen Ts!

Ikke vondt ment, men du må roe ned og tenke. Hva var det siste dere snakket om?

Var det noe i den samtalen som skurret?

Så skriver du at du vil kapre denne jenta, ha henne for evig. Har dere snakket om følelser, eller opptrer hun som "kun"en venn?

Du føler jo at hun godtar og respekterer deg, og det er fint det. Men vet du? Hun er ingen gudinne :-)

Det finnes faktisk oppegående empatiske, og respektfulle jenter som henne over alt.

Så tenk på om du kanskje forveksler litt følelser her?

Hun kan jo også være ei som ikke tør si fra.Du kjenner jo henne ikke s å godt,-tross alt. Kanskje dette er hennes måte å avslutte på. Er hun så fantastisk da?

Hvis det viser seg at hun tar kontakt, og hadde en g o d grunn til ikke å respondere på flere dager, så får jeg ønske deg lykke til :-)

Tror ikke det var henne som druknet...

Slapp av på d e t ihvertfall.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har fulgt med i avisen, så også på nyhetene men det var ingenting om noen drukningsulykke noen plasser.. Ingen av oss er særlig aktive på facebook, så vi har ikke tatt oss bryet til å bli venner der. Jeg var å kikket på siden hennes, men den er helt lukket, så får ikke sett noe der uansett...Jeg tenker at jeg bør ringe, men jeg vet ikke om det er lurt uansett. Hva om hun ikke vil snakke mer med meg, og at det ikke er verre enn det også ringer jeg å maser på moren hennes? Anonymous poster hash: 46e7c...e5a

Om du er så bekymret så ring moren og spør om hun har det bra og at du er bekymret siden dere har pleid å prate mye, men ikke har hørt fra henne så du ville bare være sikker på at hun var ok.

Om du får vite at hun har det bra, så er det vel over fra hennes side vil jeg tro.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med hennes bror i noe som føles som flere timer nå..

Hun har druknet. Jeg vet ikke hva jeg skal føle eller si, det virker helt uvirkelig. Hun hadde vært på tur med hundene sine, en plass hun har gått hundre ganger før, har fått masse bilder.. Hundene er fremdeles borte, hun ble hentet opp av helikopter i går formiddag..

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har snakket med hennes bror i noe som føles som flere timer nå..Hun har druknet. Jeg vet ikke hva jeg skal føle eller si, det virker helt uvirkelig. Hun hadde vært på tur med hundene sine, en plass hun har gått hundre ganger før, har fått masse bilder.. Hundene er fremdeles borte, hun ble hentet opp av helikopter i går formiddag.. Anonymous poster hash: 46e7c...e5a

:(

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde nevnt meg mye, sa han. Hadde gledet seg til å dra hit. Skulle hit i påsken, rundt bursdagen min

Skrevet

Herregud, TS! Sender deg en klem. Utrolig trist... :(

Skrevet

Så ufattelig trist! Har ikke ord :( stor trøsteklem til deg :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan dette skal gå.. Hvordan klarer man å komme videre, når noe er så uferdig? Han sa jeg kunne ringe moren, han sitter i et annet land, kommer ikke til norge før til helgen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne sitte å synes synd i meg selv, når hun var deres øyensten? Han sa avisene hadde ringt i hele dag, så hun hadde skrudd av telefonen, men jeg fikk jobbnummeret hennes..

Han sa hun hadde snakket mye om meg. Hun skulle ikke ha barn, men ble det oss så var hun likevel ikke i tvil. Hun hadde lovet moren barnebarn om det ble oss, "gifter jeg meg med han så er det idioti å ikke føre de fine genene videre".

Det eneste jeg tenker på nå, er hvor tom jeg føler meg. Og jeg tenker på hundene, de var hjertene hennes, hun hadde vært knust om det skulle skje dem noe..

Skrevet

Nei huff, håper egentlig ikke denne er seriøs, men så en lignende artikkel i avisen i dag :-( Fælt å spørre, men var det hun som ble funnet av Norske Redningshunder?

Jeg synes fryktelig synd i deg, TS. Det kan ikke være lett å vite hvordan man skal takle det, når følelsene er så sterke, selv om dere ikke har møttes. Du har all rett til å være lei deg, du likte jo og var glad i denne jenta! Det er bestandig trist når noen man kjenner går bort, ihvertfall når de betyr så mye, og man har snakket mye sammen om løst og fast.

Jeg håper du har noen som kan være med deg, og støtte og trøste deg i sorgen :dagens-rose::klem:

• Liker 1
Skrevet

Håper du har fått deg mat, søvn og frisk luft. Livet er urettferdig..

Skrevet

Nei huff, håper egentlig ikke denne er seriøs, men så en lignende artikkel i avisen i dag :-( Fælt å spørre, men var det hun som ble funnet av Norske Redningshunder?

Hun i Horten ? Hun var visst 78 år

• Liker 2
Skrevet

Hun i Horten ? Hun var visst 78 år

Nei, dette var lengre nord. Nå vet jeg jo ikke om det er samme jente men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...