AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hadde dere syntes det var greit om samboer og far til dine små barn hadde kommet hjem 8-9 på morningen fordi han var ute å spilte poker? Anonymous poster hash: f7af9...b4f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Tja, spørs hvor ofte det skjedde og om det var avtalt på forhånd.Anonymous poster hash: 213b6...d4e 5
Gjest Kim Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Det spørs jo litt på frekvensen av denne hendelsen da...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 For min del hadde det vært greit hvis det skjedde en sjelden gang. Anonymous poster hash: 4cbd7...751
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Dette har skjedd ganske ofte. Flere ganger har han ikke sagt ifra på forhånd og de andre gangene sier han ifra på melding midt på natta når jeg sover. Dette er en av flere ting som irriterer meg ved han, men ville bare se om det er helheten av alt som gjør at jeg snart tilter eller om dette også er en grunn til å bli irritertAnonymous poster hash: f7af9...b4f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Ingen som mener noe om saken?Anonymous poster hash: f7af9...b4f
LukaFrost Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Om dette er problematisk kommer an på om det er noe som skjer ofte og om det er avtalt på forhånd. Om han spuller bort pengene deres er det selvfølgelik ikke ok.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Hadde dere syntes det var greit om samboer og far til dine små barn hadde kommet hjem 8-9 på morningen fordi han var ute å spilte poker? Anonymous poster hash: f7af9...b4f Jeg vil si det er veldig ugreit at en mann med ansvaret for to små barn og en samboer, er så upålitelig som dette. Han burde vise større respekt for familien sin. TS, tenk om du hadde gjort det samme, mens han satt hjemme med barna og lurte på hvor du var. Hadde de vært ok for ham?Anonymous poster hash: c55f8...9b3
Blod Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Det er vel greit en gang iblant, men hvis dette hadde hendt jevnlig ville jeg ikke syntes det var greit.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Ok hvis avtalt på forhånd, han ikke spiller bort pengene deres, og det er helt greit at du gjør tilsvarende like ofte. Anonymous poster hash: ee9e6...444
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 TS her. Det er som regel ikke avtalt på forhånd. De gangene det er så er det greit, men han sier enten ikke ifra og jeg våkner å lurer på hvor han er eller så sier han ifra etter jobb( han jobber natt) når jeg sover. Det kjipe er jo at våre helger og de dagene det skjer blir ødelagt fordi han sover og vi ikke får gjort noe sammen. Og ungene maser etter pappaen sin. Og jeg får aldri sovet ut når jeg har fri.. Tviler sterkt på at jeg hadde fått lov til å være ute til tidlig på morgenen uten å si ifra Anonymous poster hash: f7af9...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå