AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Åhh...!! I helgen var jeg ute med flere gamle bekjente og gode venner. Flere av dem har jeg ikke sett på månedsvis, og stemningen var på topp! Dessverre klarte jeg å drikke meg kanakas full... Jeg husker ikke en smule av den siste timen på byen. Jeg har fått høre at jeg skubba en fremmed jente, løp rundt, flørtet hemningsfullt og... bare var totalt fjortiss! Jeg skjemmes så mye at jeg egentlig bare vil ligge inne til alt er glemt. De andre var ikke særlig fulle, og fikk jo med seg alt av hva jeg gjorde. Det er dessverre ikke min første gang heller. Hvorfor må jeg alltid bli så sinnsykt hyper og all over the place i fylla?? Noen trøstende ord? (Ikke drikk så mye.. ja det vet jeg jo.. men av og til blir det bare for mye) Anonymous poster hash: 7c13f...73a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ingen tips, sliter med det samme selv. Men med årene har jeg begynt å drikke litt mindre (eller tåle mer?)og blir ikke lenger så "fjortisfull" som jeg ble når jeg var 18.. Du får heller tenke at de garantert har opplevd dette før og med mindre dere er tenåringer, tror je gde fleste vet hvordan man blir i fylla og hva som skjer når enkelte mennesker bikker over og får seg en drink for mye. That's life, er nok bare du som synes det er big deal. Du får heller bevise neste gang dere er ute, at du ikke er sånn HVER gang! Anonymous poster hash: 64f0e...0c8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Trekk pusten. Du har ikke gjort noe folk gidder snakke om! Nevne det, ja kanskje. Men du kan bare ta det med ro. Du får lage en tråd hvor folk forteller dumheter de har gjort i fylla :-D da ser du fort at folk har gjort myyye verre ting. Drikk mye vann. Alt føles bra i morgen :-)Anonymous poster hash: 0bc2d...b91
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Kanskje du må bli litt mer spontan og livlig når du er edru? Så slipper kontrasten og bli så stor når du er full. Anonymous poster hash: f1ddb...933 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Og så flørtet du sikkert ikke hemningsfullt. Men hemningsLØST? :-) Gjorde noen gutter smigret da. Relax.Anonymous poster hash: 0bc2d...b91
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Og så flørtet du sikkert ikke hemningsfullt. Men hemningsLØST? :-) Gjorde noen gutter smigret da. Relax.Anonymous poster hash: 0bc2d...b91 Men jeg har jo kjæreste! Jeg prata med noen av dem jeg hadde vært ute med, og de sa alle at jeg var drita, ikke ville gå hjem når byen stengte, gikk å prata med ALT OG ALLE. Jeg tør ikke tenke på alt det dumme jeg har sagt en gang... ts Anonymous poster hash: 1e706...e0c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Men jeg har jo kjæreste! Jeg prata med noen av dem jeg hadde vært ute med, og de sa alle at jeg var drita, ikke ville gå hjem når byen stengte, gikk å prata med ALT OG ALLE. Jeg tør ikke tenke på alt det dumme jeg har sagt en gang... tsAnonymous poster hash: [acronym="Full hash: 1e706487232863ae824ce1f0bc521e0c"] 1e706...e0c Da er det litt verre mht kjæresten din.Men du har ikke vært utro! At du snakket med alt og alle er da ikke farlig? Sånt maaaaaang fulle gjør. Slapp nå av.Anonymous poster hash: 0bc2d...b91
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Fylleangst er vel noe alle har hatt. Ofte tenker man selv at ting kanskje var mye verre enn det egentlig var. Jeg har selv sittet inne ett par søndager og begravd meg under dyna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå