Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håperhåper noen kan gi meg en god anbefaling på ansiktskrem med solfaktor. Jeg har en god stund brukt CLINIQUE Youth Surge SPF 15 Age Decelerating Moisturizer - Dry Combination Og det har fungert greit. Til natten har jeg brukt MD FORMULATIONS Continuous Renewal Complex og en av MD sine øyekremer. For en drøy måned siden gikk jeg tom for MD nattkremen, og brukte dagkrem både kveld og morgen. Dette var fullstendig katastrofe for huden min. De siste ukene har jeg sett ut som en tenåring, med store vonde kviser over alt. (Jeg er 37!!!) Bestilte mer av MD sin nattkrem, og nå begynner det å hjelpe. Men dette fikk meg til å tenke Clinique sin krem egentlig ikke er så bra for huden min, og at det kun er nattkremen min som holder ting i sjakk. Har surfet litt rundt, men har ikke funnet noe som ser ut som den optimale dagkrem med SPF. Kan noen av dere hjelpe?

Anonymous poster hash: 2638f...05c

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker fra Biotherm. Den helt enkle dagkremen.

AnonymBruker
Skrevet

Ole henriksen, fantastisk myk

Anonymous poster hash: 7c741...7db
AnonymBruker
Skrevet

Priori Daily Defense AHA med SPF 30 er god dersom du trenger en lett dagkrem

med høy solfaktor. Decleor Aroma white c med spf 15 syns jeg er god, men vet

at noen har fått urenheter ved bruk av denne, da noen ikke tåler Decleor.

Anonymous poster hash: 0e7b8...166
Skrevet

har du prøvd ansiktsolje før? det bruker jeg. fungerer som bare det!

Skrevet

Hvorfor prøver du ikke må dagkrem dersom du vet nattkremen fungerer bra for deg? Kan forøvrig anbefale kanebo cellular emulsion

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg vet at mange på KG hater merkesnobberi innen hudpleie, men JEG tror at grunnen til at huden din klikket er fordi du ikke fikk MD sin rensende effekt på natta for å motvirke det Clinique gjorde på dagen. Clinique er ikke bra på sensitiv eller fuktfattig hud (eller hud generelt...), så du gjør godt i å bytte merke når huden din reagerer som den gjør. Så du har nok helt rett i spekulasjonene dine :)

Hva med DENNE fra MD? Den har spf 20! Selv om det kanskje er greit å supplere med et annet merke når nattkremen allerede er i MD, men foreløpig sliter jeg med å finne en dagkrem med spf som ikke gir meg urenheter. Hvis ikke har du DENNE fra Dr Nick Lowe som er anti-age. Har ikke prøvd den selv, men den får masse skryt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...