Gå til innhold

Gjestebok e.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at flere har en "gjestebok"-lignende sak i bryllupet. Noen som skal ha dette her?Hva er det?Åssen skal den se ut?osv. Helt grønn her jeg... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vi lurte også fælt på dette da vi skulle gifte oss, men fikk beskjed fra min bror om at det måtte vi ikke tenke på for det skulle han ordne. Og det han kom fram til var genialt synes jeg. Han og kjæresten hadde fått mamma til å ta bilde av oss i sort/hvitt før bryllupet. Dette hadde de montert i et ganske så stort, svart, pappramme/passpartou (tror det er sånn det skrives). Så la de fram dette på et bord på bryllupsdagen og fikk alle gjester til å skrive navnet sitt på rammen/passpartouet med sølvpenn. Senere monterte de det i en fin ramme og nå henger det på veggen vår som et evig minne om alle som delte den store dagen med oss. Kjempeflott!

Skrevet

Me hadde ikkje gjestebok, men hjå fotografen vart det teke eit lite svart/kvitt bilde av oss som me fekk med oss same dag. Dette monterete ho (fotografen altså) i eit ganske stort kremfagra kort, og skreiv ei lita helsing til oss under bildet. Under middagen vart dette kortet sendt rundt, og alle gjestene skreiv namnet sitt på den motståande sida. Veldig koseleg å ha! :)

Skrevet

Hei. Vi skal ha en gjestebok, som blir liggende i salongen hele kvelden. Ved siden av denne, ligger det et par engangskameraer, slik at alle som skriver får noen til å ta bilde av dem. Vi har satt av plass til bilder ved siden av det de skriver, slik at vi kan lime inn bildene i etterkant, og få både en hilsen, og et bilde av hvor fine alle var på vår store dag...

blyg :)

Skrevet
Hei. Vi skal ha en gjestebok, som blir liggende i salongen hele kvelden. Ved siden av denne, ligger det et par engangskameraer, slik at alle som skriver får noen til å ta bilde av dem. Vi har satt av plass til bilder ved siden av det de skriver, slik at vi kan lime inn bildene i etterkant, og få både en hilsen, og et bilde av hvor fine alle var på vår store dag...

blyg :)

Akkurat slik har vi også gjort det ;)

Skrevet

Vi skal også ha det slik som Blyg beskrev :-)

Skrevet

Vi har kjøpt et bryllupsalbum i en bokhandel. I albumet er det først en side med info - navn på brudepar, forlovere og prest, sted og tid. Andre siden skal man lime inn menyen. På side 3 og utover er det plass for gjester til å skrive hilsner, i tillegg til at bilder kan limes inn. Vi mener dette er den beste måten og gjøre det på.

Skrevet

Vi hadde gjestebok og den er ikke halvfull engang. Det var nesten ingen som rakk å skrive i den, dessverre...... Kjempesynd, men sånn ble det nå bare.... :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...