Gå til innhold

hvit underlagskrem!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest skummel

noen som har tips om hvor de selger helt hvit underlagskrem til oss som ikke vil se solbrune ut men likhvite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Vet ikke om de har det ennå, men Body Shop pleide å ha ulike underlagskremer for folk som er plaget av rød, brun eller veldig lys hud. disse kom på små tuber, men har ikke sett dem her i Stavanger i det siste...

Ellers kan jeg anbefale en slags kombinert pudder/foudation ting fra Collection 2000 (tror jeg) som jeg fant på Kapp Ahl eller Cubus sin kosmetikkavdeling. Den aller lyseste de har er ganske lys og gav meg den ønskede bleke fargen i ansiktet. Ved å fukte den tilhørende svampen får en et ganske godt dekke, ved å bruke den tørr blir den mer som pudder. Ellers vet jeg rett og slett ikke hvor du kan få tak på! Har samme problemet selv, men har gitt opp og blir brun om sommeren og sparer hvitfargen til vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skummel

body shop hadde skikkelig drithvite underlagskremer for ca 5 år sida!!!! men nå selger de bare produkter til negrer og asiater!!!

den fra collection 2000 har jeg også prøvd men jeg syns den blir ganske tørr når jeg bruker den som 2 in 1 og veldig vanskelig å legge!!!

isadora hadde en i grå tube og fargen het alabaster eller ivory og den var drithvit og kjempefin!!!

men nå bruke jeg face finity fra maxfactor nummer 02 men 01 fins også!~!! men den er dyr!!! rundt 120 kr! yikes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jepp, vet at den fra Collection 2000 er veldig uttørkende, en god grunn til at jeg ikke har brukt den så veldig mye i det siste. Det skal jammen ikke være lett å ønske å være hvit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chanel har en som heter blanc universel de chanel. fast krem i boks. den slår både bodyshop og collection 2000 langt, langt ned i støvlene. perfekt konsistens og resultat. dyrere, javel, men boksen er stor og kremen er superdrøy. i tillegg blir resultatet veldig, veldig bra. du blir ikke likblek, men får skikkelig porselenshud av den her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg vet ivanka, den er suveren! Men dessverre litt for dyr for meg, som kun har de pengene jeg blir gitt av foreldrene! Men vurderer å kjøpe igjen nå, den er glimrings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skummel

jeg har nettopp kjøpt meg kritthvit teater hvit underlagskrem! den kosta bare 17 kr! vanskelig å legge er den men blander jeg den med min dyre face finity fra max factor blir den kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...