AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker en gutt, men vet ikke om det er gjensidig. Han er dårlig på meldinger, men er litt aktiv på snapchat. Så jeg tenkte å prøve å få i gang noe flørting/kommunikasjon der, uten at det blir for åpenbart hva jeg prøver på. Så, hvordan få til casual flørting på snapchat? Anonymous poster hash: 4f729...ed5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Du skriver hei. Har allerede sendt en del hverdagsbilder i et par uker, så da blir det vel litt teit å plutselig si hei? 4f729...ed5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Send en snap når du gjør noe litt morsomt/interessant, hvis han svarer, sender du en til ganske enkelt igrunn Anonymous poster hash: 96055...a09
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva "en del" og "hverdagslige" snaps vil si. Svarer han på de? Anonymous poster hash: ade80...9ea
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva "en del" og "hverdagslige" snaps vil si. Svarer han på de?Anonymous poster hash: ade80...9ea Vi har ikke svart på hverandres snapper. Kanskje jeg burde starte? Neste han sender av utsikt eller noe, så kan jeg svare at det så fint ut? Vet ikke jeg.. Anonymous poster hash: 4f729...ed5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Vi har ikke svart på hverandres snapper. Kanskje jeg burde starte? Neste han sender av utsikt eller noe, så kan jeg svare at det så fint ut? Vet ikke jeg..Anonymous poster hash: 4f729...ed5 Start med det ja, det er fort gjort å føle at en snap går til alle og man dermed ikke blir personlig og prater. Du kan jo også spørre et spørsmål over snap med et litt artigere motiv enn kaffikoppen for å sette ting igang. Ta bilde av en skikkelig grimasje og be han toppe den for eksempel. Anonymous poster hash: ade80...9ea
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Start med det ja, det er fort gjort å føle at en snap går til alle og man dermed ikke blir personlig og prater. Du kan jo også spørre et spørsmål over snap med et litt artigere motiv enn kaffikoppen for å sette ting igang. Ta bilde av en skikkelig grimasje og be han toppe den for eksempel. Anonymous poster hash: ade80...9ea Hehe morsom ide:p Vi sender begge sånne snapper som går til mange/alle. Men jeg vil prøve å få til noe bare mellom oss. Jeg er så stygg med grimaser, så tror jeg må vente litt med den:p Andre forslag?Anonymous poster hash: 4f729...ed5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er ikke noen skjønnhet når jeg lager grimaser, jeg heller, men jeg sender allikevel:P Pleier å få noe gøyalt i retur. Hvis jeg vil prate med noen, så pleier jeg bare å spørre "Skjer a?", så får jeg alltid svar. Eller bare "Jeg kjeder meg!". Anonymous poster hash: c556d...8c4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er ikke noen skjønnhet når jeg lager grimaser, jeg heller, men jeg sender allikevel:P Pleier å få noe gøyalt i retur. Hvis jeg vil prate med noen, så pleier jeg bare å spørre "Skjer a?", så får jeg alltid svar. Eller bare "Jeg kjeder meg!".Anonymous poster hash: c556d...8c4 Kanskje jeg skal tørre det:) Er så redd for å ikke få svar! Vet jo ikke om han liker meg. Dårlig selvtillit ja Anonymous poster hash: 4f729...ed5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Hehe morsom ide:p Vi sender begge sånne snapper som går til mange/alle. Men jeg vil prøve å få til noe bare mellom oss. Jeg er så stygg med grimaser, så tror jeg må vente litt med den:p Andre forslag? Anonymous poster hash: 4f729...ed5 Tja.. Har du noen ukjente eller spesielle talenter du kan utnytte? Eller noen interesser han har som du kan bygge videre på. Liker han styrketrening kan du jo henge fra et eller annet med en hånd (hvis du er sterk nok til å se normal ut i ansiktet da) og spørre hvordan ting henger, er du så sterk at du klarer pullups kan du ta en liten filmsnutt også med et fjasete smil. Så imponerer du i samme slengen. Interessante snaps krever litt innsats! Anonymous poster hash: ade80...9ea
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Ville definitivt sendt et puppebilde for å teste grensene hans. Anonymous poster hash: 5832e...92d
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Ville definitivt sendt et puppebilde for å teste grensene hans. Anonymous poster hash: 5832e...92d Det ville ikke jeg gjort.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Tja.. Har du noen ukjente eller spesielle talenter du kan utnytte? Eller noen interesser han har som du kan bygge videre på. Liker han styrketrening kan du jo henge fra et eller annet med en hånd (hvis du er sterk nok til å se normal ut i ansiktet da) og spørre hvordan ting henger, er du så sterk at du klarer pullups kan du ta en liten filmsnutt også med et fjasete smil. Så imponerer du i samme slengen. Interessante snaps krever litt innsats!Anonymous poster hash: ade80...9ea Er dessverre ubeskrivelig svak Anonymous poster hash: 4f729...ed5
Fråde Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Vanskelig å flørte med noe som hovedsakelig er et billedmedium uten å vise noe hud da. Jeg ville også satset på et puppebilde.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Vanskelig å flørte med noe som hovedsakelig er et billedmedium uten å vise noe hud da. Jeg ville også satset på et puppebilde. Dette er uaktuelt. Anonymous poster hash: 4f729...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå