Lanista1984 Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Tenker dere noen ganger på at noen som døde var utrolig vakre? Rett og slett for pene til å bli drept. I Norge slår deg meg at jenter ofte er altfor pene til å dø. 22. Juli. Bilulykker. I USA er det familiebråk som dreper de pene. I Krig er det tilfeldigheter. Jeg ser om en mann er pen eller ikke. Dette har ikke noe med sex å gjøre. Jeg legger like ofte oppmerksomheten min mot en mann som en kvinne. Yrke gjør at jeg leser om kvinner men bærer menn. Det er et dårlig trekk ved meg. At jeg favoriserer de pene. Det er helt fryktelig. Så overfladisk og totalt meningsløst? Men er jeg alene?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Der var du, soldier. Anonymous poster hash: 207c7...c6f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er fullstendig uenig. Jeg synes ikke det er enda verre når en pen person dør, men når barn/tenåringer blir derimot drept, synes jeg det er mye verre. Anonymous poster hash: fed87...2c7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Så på kvinner som dreper. Kona til han fyren fikk påspandert silikon og sikkert andre behandlinger, og var sikkert pen som følge av det. Hun drepte barna sine med kniv fordi hun ble sjalu, og feiret bursdagen dems på graven en måned senere iført horete klær. Hadde ikke gjort noe om hun strøk med. Anonymous poster hash: 26581...93a 1
pressplay Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Man ser ofte at unge og pene jenter ofte får større mediedekning når de omkommer i ulykker. Det dør et sted mellom 160 og 180 personer hvert år i trafikkulykker og for kort tid siden døde en ung jente i en forbikjøringsulykke. Denne saken ble fulgt opp helt til hun var gravlagt. Hva er så spesielt med denne saken sammenlignet med de andre som dør i trafikken hvert år at den får så stor mediedekning? Antageligvis fordi hun var ung og pen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg synes også det er mer trist at pene dør, sett at jeg ikke kjenner vedkommende. Se bare på kaoset rundt Paul Walker's død f.eks. Anonymous poster hash: c6392...8ba 1
momo Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Bryr meg ikke om utseende på de som dør. Tenker heller på alder. Mye mer tragisk om en på 10 år dør, enn ne på 70 år. 1
Tarsan97 Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Tenker dere noen ganger på at noen som døde var utrolig vakre? Rett og slett for pene til å bli drept. I Norge slår deg meg at jenter ofte er altfor pene til å dø. 22. Juli. Bilulykker. I USA er det familiebråk som dreper de pene. I Krig er det tilfeldigheter. Jeg ser om en mann er pen eller ikke. Dette har ikke noe med sex å gjøre. Jeg legger like ofte oppmerksomheten min mot en mann som en kvinne. Yrke gjør at jeg leser om kvinner men bærer menn. Det er et dårlig trekk ved meg. At jeg favoriserer de pene. Det er helt fryktelig. Så overfladisk og totalt meningsløst? Men er jeg alene? Nei du er ikke alene. Såg i går på Tv Chicago pawn, den pantelånersjappa. En av gubbene der fikk kjeft fordi han ga med vilje en overpris på ett smykke for å være grei. Man måtte jo ha ett hjerte iblendt. Ikke tilfeldig att hun som pantet smykke var en ca. 17 år gammel søøøøt jente. Jeg hadde IKKE fått den rabatte. Så dette ligger i oss. Selv tenker jeg ofte att folk var for smarte eller for kloke til å bli drept. Det blir liksom ett trp for sivilisasjonen.
Gjest Froskejenta Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Jeg tenker ikke at mennesker er mere verdt fordi de har et vakkert utseende... 1
Pepperkake88 Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 For den som mister en person er det ofte like vondt uavhengig av alder og utseende. 1
Lanista1984 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2014 Jeg forstår alle utsagn her. Jeg mente bare å være ærlig. Mulig jeg er overfladisk eller flat. Men jeg kjenner at folk med de beste gener kanskje? Rører meg mer. Det er en rar ting å si. Kanskje derfor jeg sier det. Jeg vet ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Jeg tenker at Paul Walker var altfor kjekk til å dø. <3 Anonymous poster hash: dc07c...cd4 1
Gjest Belle âme Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Paul Walker Alexander Dale Oen Og ho Fanny som blei drept av ein stein eller no. Men eg syns det er trist uansett
Gjest Kim Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Hvorfor skal jeg tenke slik? En kule, bombe, kniv, kreft eller tsunami har ikke øyne og dreper blindt.
Lanista1984 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 3. mars 2014 Krig dreper alle. I Afghanistan finnes det enormt mange pene jenter. Med irrgrønne øyne. De detter like lett som andre når noe skyter. Ja, jeg vet. Det var bare en tanke. Det gjør meg ekstra trist å se en pen ung jente sine øyne helt slukket for liv enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå