AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hei hei! Har sett mye på lilla hår, har selv hatt rødt hår engang og dette var så vanskelig å få ut igjen, ble rødskjær i alt uansett. Gjelder dette for lilla også? Er det vanskelig å få ut igjen lilla fargen? Tenkte på noe som dette: Anonymous poster hash: 72b90...e47
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er en "gammel" dame, men synes dette var kjempefint. Hvordan fargen er å få ut, vet jeg ikke, men hør med frisøren din Anonymous poster hash: 9b8fe...26f 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er en "gammel" dame, men synes dette var kjempefint. Hvordan fargen er å få ut, vet jeg ikke, men hør med frisøren din Anonymous poster hash: 9b8fe...26f Så snilt sagt av deg. Ja, lurt. Anonymous poster hash: 72b90...e47
Callisto83 Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 I min ungdom eksperimenterte jeg mye med slike lillatoner, og min erfaring er at fargen desverre ikke varer så lenge. Etter noen uker vaskes på en måte det blå i lillaen vekk, og man sitter igjen med en mer rødfarget nyanse. (Mye er sikkert avhengig av utgangspunktet..) Om de har noen mer effektive farger nå i 2014 vet jeg ikke, jeg er blitt ganske konservativ på håret med årene, men skal innrømme at det var en nydelig farge TS linket til i startinnlegget
Cessa74 Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Fy søren så fin farge!!! Den skulle jeg gjerne turt å prøve selv.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Takk for svar. Ja, er en nydelig farve dette. Tenkte meg at den ikke holder så lenge, men er iallefall nydelig. Anonymous poster hash: 72b90...e47
miramis Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 UMULIG å få ut lilla farge, det ødela mitt hår. Brukte olia. Den fine lillafargen falmer med en gang, men den stygg ettertonen forsvinner aldri.
Shalma Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 har akkurat hatt denne fargen selv, utrolig kul farge, fikk en haug med komplimenter! Men fargen falmet fort, noe som førte til at jeg måtte farge hele håret ca 3 ganger i mnd. (første farge var gjort hos frisør). Den var også vanskelig å få vekk. Er nesten blitt blond igjen nå, men håret har aldri vært så slitt som det er nå. Har hatt rødt selv også, vil si det var like hardt å bli kvitt begge fargene.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Spørs hvilken farge du bruker. Vet de har noen permanente hårfarger som er lilla, men det som skjer med dem er at den fine lillafargen forsvinner og du sitter igjen med en rar mørk hårfarge som ikke er pen og vanskelig å få vekk. Har selv hatt slik farge som på bildet og da brukte jeg Directions semi permanent i fargen violet. Jeg måtte bleke håret litt først siden jeg har mørkt hår og fargen sitter bedre på bleket hår, men med lilla så er det ikke nødvendigvis så viktig at håret blir kjempelyst. Et tips er å ha litt av den semi permanente fargen i balsamen du bruker så hjelper det med å holde på fargen bedre. Semi permanent er også mye lettere å få vekk enn permanent farge. Anonymous poster hash: b7711...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå