AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Vi skal pusse opp kjøkkenet i sommer, har bestemt meg for å kjøpe innredning fra ikea. Hadde også bestemt meg for å kjøpe hvitevarer herifra, men leser mye negativt på nettet. Hva er dine erfaringer? Skal kjøpe platetopp (induksjon eller keramisk), ovn og mikrobølgeovn. Kanskje kjøleskap også, ellers beholder vi det vi har. Oppvaskmaskin har vi mest sannsynlig ikke plass til, lite kjøkken... Anonymous poster hash: 29e74...822
Gjest tuppesjura Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Vi har hvitevarer fra elkjøp. Hørte også mye rart om hvitevarene fra ikea, og de hadde dessuten ikke det jeg ville ha der. Brukte like mye på hvitevarer som på innredningen.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Har ikke hvitevarer fra IKEA selv, men har jobbet der tidligere. Google litt rundt på hvor i landet de som er misfornøyde er fra; hvis noe skjer med produktene er det leverandøren (elektrolux eller whirlpool) som står for reparasjon/ reklamasjon, og servicen deres varierer litt fra by til by er min erfaring.... Anonymous poster hash: b88b5...448
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Vi hadde alt av hvitvarer bortsett fra kjøleskap i forrige hus. Det fungerte helt fint, og er 11 år gammelt. Måtte bytte oppvaskmaskinen i fjor. Eneste jeg IKKE ville kjøpt på Ikea er avtrekksvifte. De er skikkelig dårlig. Har opplevd 3 av dem. No good! Anonymous poster hash: d04d0...ed2
Chia Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Vi kjøpte nytt kjøkken fra Ikea i sommer. Vi kjøpte hvitevarene fra Ikea Bosh og vann kranen fra en rørlegger. JEg ville ikke kjøpt hvitevarer eller kran fra IKEA....kvaliteten er bare ikke god nok 1
Rofl Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Har induksjonstopp og komfyr fra IKEA. Ikke hatt noe problemer med de på 4 år. Kan varmt anbefale de. 1
weetos Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 vi har kjøleskap, mikro, kaffemaskin, og oppvaskmaskin. komfyr og platetopp kjøpte på tilbud etter jul. de er fra miele. veldig fornøyd med de fra ikea og miele.
LeaMichele Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 vi har koketopp og ovn fra ikea, og det er skikkelig dårlig. varmer ujevnt både koketoppen og ovnen. skal byttes så fort vi har penger til det.
Idapida567 Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Vi skal pusse opp kjøkkenet i sommer, har bestemt meg for å kjøpe innredning fra ikea. Hadde også bestemt meg for å kjøpe hvitevarer herifra, men leser mye negativt på nettet. Hva er dine erfaringer? Skal kjøpe platetopp (induksjon eller keramisk), ovn og mikrobølgeovn. Kanskje kjøleskap også, ellers beholder vi det vi har. Oppvaskmaskin har vi mest sannsynlig ikke plass til, lite kjøkken... Anonymous poster hash: 29e74...822 Jeg og min samboer bygget hus som var ferdig januar 2013. Kokeplaten fra ikea begynte og tulle seg med en gang (dersom det var 2 plater som stod på "nivå" 6, begynte de og hoppe frem og tilbake (6-5-6-5-6-5-6-5....). Så i August ble oppvaskemaskinen ødelagt, det kom en service fyr og så på maskinen etter ca 3 uker, sa han skulle komme tilbake dagen etter.. Kom tilbake etter 1 mnd ca.. Oppvaskemaskinen ble ødelagt igjen i November, da kom de og fikset den ganske kjapt, siden jeg var ganske FORBANNA da jeg snakket med dem på telefon. Så neste gang blir det IKKE ikea hvitevarer
Anglofil Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har nettopp pusset opp kjøkkenet mitt, der alt av hvitevarer også er fra Ikea (integrerte hvitevarer - kjøleskap, oppvaskmaskin, mikrobølgeovn, platetopp og stekeovn). Jeg valgte de "mellomdyre løsningene", dvs ikke de billigste og ikke de dyreste. Og jeg ihvertfall så langt storfornøyd. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Mamma og Pappa kjøpte IKEA-kjøkken for 10 år siden, og kjøpte IKEA hvitevarer da. Både oppvaskmaskinen, microen og platetoppen er byttet ut, tror bare det er kjøleskapet og komfyren de har igjen. Nå er jo 10 år en god stund, men allikevel synes jeg ting har gått istykker for fort. Anonymous poster hash: 112d3...29c
Anglofil Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Mitt inntrykk er at det har skjedd mye på 10 år også, jeg har ihvertfall inntrykk av at kvaliteten på Ikea-produkter har økt betraktelig de siste årene. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå