melete Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg må først si at jeg er n0oob på pc... Jeg har en høyt elsket MacBook pro på rundt fire år. Den har fungert helt utmerket frem til i dag. Plutselig ble skjermen svart og den begynte å blinke og jobbe. Så en stund på at den blinket før jeg holdt inne av knappen til den ble mørk og stille. Etter en stund prøvde jeg å skru den på igjen, men det gikk ikke! Hva burde jeg gjøre? Ta den med til reperatør? Kaste den?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ja, kast den. Det hørtes fornuftig ut. Anonymous poster hash: e8dbd...115
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ta den med til reperatør. AB #2 er en idiot. Anonymous poster hash: 4eb6c...05d
Gjest Sitronmelisse Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg må først si at jeg er n0oob på pc... Jeg har en høyt elsket MacBook pro på rundt fire år. Den har fungert helt utmerket frem til i dag. Plutselig ble skjermen svart og den begynte å blinke og jobbe. Så en stund på at den blinket før jeg holdt inne av knappen til den ble mørk og stille. Etter en stund prøvde jeg å skru den på igjen, men det gikk ikke! Hva burde jeg gjøre? Ta den med til reperatør? Kaste den? Quick-fix(?): Ta ut batteriet (på undersiden av laptopen), men koble til strømladeren/ledningen. Trykk inn On-knappen (hold til du hører den starter). Slå av igjen. Sett inn batteriet og slå på igjen. Dette tror jeg fungerer - tipper batteriet begynner å fuske? (kjøp nytt).
melete Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2014 Takk for svar! Jeg tar den med til humac i morgen og hører hva de har å si :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå