Gjest Kv84 Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg lurer på om dere vet om noen nyere krimforfattere som kan være gøy å lese? Er så mye på Camilla Läckberg, Liza Marklund og Unni Lindell osv. som jeg liker, men har så lyst til å prøve enda flere forfattere. Har noen lest den første boka til Kristina Ohlsson?
Arkana Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker godt Jussi Adler Olsen, Johan Theorin og Arnaldur Indridasson.
Erazor Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Har ikke lest dem selv, men bøkene til Monika Nordland Yndestad, «Jentene fra balletten» og den helt nye «Gapestokk», har fått relativt gode kritikker.
Gjest Kv84 Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker godt Jussi Adler Olsen, Johan Theorin og Arnaldur Indridasson. Jussi Adler-Olsen har jeg lest flere av og er så super spennende og bra bøker.
Hecubaa Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg vil anbefale Eriksson&Sundquist sin triologi (Kråkejenta, Hungerilden og Pythias anvisninger) som jeg til stadighet gjør her inne for de er virkelig helt RÅ. Jeg leste de i fjor sommer og når jeg tenker tilbake på den leseopplevelsen får jeg fortsatt frysninger. Jeg har også nylig lest de to krimbøkene til Marit Reiersgård (Stolpesnø og Jenta uten hjerte) og ble veldig positivt overrasket over begge.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Marit Reiersgård, Jorun Thørring, Øystein wiik, Lahlum, Mehlum, Damhaug, Jørn Lier Horst, Chris Tvedt, Sidsel Dalen, Tom Egeland, Tom Kristensen, Jan-Erik Fjell, Hanne Kristin Rohde, Kurt Aust, Ekberg og Karin Fossum er de jeg kommer på på et minutt. Det finnes utrolug mange andre dyktige forfattere, det er bare å gå inn i en bokhandel. Anonymous poster hash: d4030...f47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå