Gå til innhold

Vi må snu snart fireåringen i bilen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...og jeg gruer meg! Vær så snill og si meg at det går bra. Han blir fire om tre måneder, og er stor for alderen. Det virker bare så mye tryggere bakovervendt i fempunktssele...

Anonymous poster hash: 76f69...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er noen problem for dere så MÅ han ikke snus selv om han blir fire.

...og hvis dere snur han så går det nok helt fint. Selv om det er tryggere bakovervendt så er det trygt forovervendt også, så lenge han er festet riktig. Det største problemet med skader som barn får i forbindelse med ulykker er der barn er festet feil i setet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke er noen problem for dere så MÅ han ikke snus selv om han blir fire.

...og hvis dere snur han så går det nok helt fint. Selv om det er tryggere bakovervendt så er det trygt forovervendt også, så lenge han er festet riktig. Det største problemet med skader som barn får i forbindelse med ulykker er der barn er festet feil i setet.

Han sitter så trangt at det går ikke lenger. I hovedbilen har vi iZi Plus og han kan sitte bakovervendt minst et år til :)

TS

Anonymous poster hash: 76f69...25a

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars dere. Skal jeg skrive et signert brev om at det går bra? Eller hva slags forsikring ønsker du fra oss på KG? Kjør pent er vel det viktigste, og ingenting er noen garanti her i livet, så å være så engstelig kan vel tyde på at du kanskje er litt i overkant stressa??

Anonymous poster hash: 38e9f...280
  • Liker 3
Gjest Magdalene
Skrevet

Slapp av. Det går nok fint.

AnonymBruker
Skrevet

snudde de lenge før vi.

Anonymous poster hash: 5012c...2eb
Gjest Riskjeks
Skrevet

Husk at beltestol er tryggere enn sete med integrerte seler når de sitter forovervendt.

Mine begynte med forovervendt beltestol da de var rundt 3-3,5 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk strålende her. Cybex Solution X2-Fix, best i test og veldig enkelt i bruk

Anonymous poster hash: fff56...c77

Skrevet (endret)

Riskjeks, hvor har du hørt om det?

Endret av Today
Gjest Magdalene
Skrevet

Les litt rundt. Det står jo overalt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette stemmer, er barnet over 15kg skal man ikke bruke 5 punkts belte fremovervendt, men bilens egne belter.

Anonymous poster hash: fff56...c77

Skrevet

Det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...