Gå til innhold

Vielse ute

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg og kjæresten har begynt å snakke om å gifte oss. Vi vil at bryllupet skal være inspirert av Joy og Darnells bryllup fra serien "my name is Earl" (haha). For de som ikke har sett det; De har en alternativ vielse i en park.

Er det muli å ta vielsen ute, i for eksempel en park eller hjemme i hagen? Er i såfall dette mye dyrere enn vielse i kirke eller borgelig?

Jeg kan ingen verdens ting om bryllup. Er ikke kristen (kirke er uaktuelt) og har heller ikke tenkt å sette av et stort budsjett til bryllupet.

Anonymous poster hash: 839bf...b19
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tanta og onkelen min hadde vielsen på ei sæter, og ble deretter kjørt med hest og vogn derfra og dit festen skulle være. Ganske spesielt, men samtidig veldig nydelig. De begge er interessert i jakt og friluftsliv, og møttes faktisk gjennom dette, så var litt derfor de ville ha vielsen ute i naturen, samtidig som de ville gjøre noe litt annerledes. Så tror nok det er fullt mulig å ha vielsen ute, ja :)

Endret av Rapunzel_
Skrevet

Min eks og jeg hadde utevielse. Det var ikke dyrere enn kirkelig vielse. Vi giftet oss i en stor hage.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...