AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hei! Det er et år siden jeg stripet håret mitt. Det siste året har jeg farget håret lyst med casting creme gloss. Nå vil jeg altså farge håret mitt mørkt. Er dette noe jeg da kan gjøre hjemme? Mener å ha gjort dette tidligere men ble brått litt usikker... Håper noen kan komme med gode tips!Anonymous poster hash: 31ba9...352
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ja, selvfølgelig! Mørkt hår er mye billigere å gjøre hjemme, selv har jeg gjort det mange ganger på meg selv og også andre. Finne en mørk farge, og følg instruksen. Enkelt og greit! Anonymous poster hash: 28fc4...ab4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Takk! Se bare noen har nevnt i andre tråder at det kan være fare for grønt hår osv. Har du no kjennskap til det? Ja, selvfølgelig! Mørkt hår er mye billigere å gjøre hjemme, selv har jeg gjort det mange ganger på meg selv og også andre. Finne en mørk farge, og følg instruksen. Enkelt og greit! Anonymous poster hash: 28fc4...ab4 Anonymous poster hash: 31ba9...352
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Hmm, nei aldri vært borti det. Men gjør du det hos frisør er du jo 100% sikker på at det ikke blir grønt. Skulle det bli det fikser dem det gratis også. Men jeg tror ikke det er noen fare. Isåfall, skulle det bli det, så er det bare å farge en gang til. Men kjøp ordentlig farge. Selv bruker jeg loreal excellence cream. Anonymous poster hash: 28fc4...ab4
Gjest black nailpolish Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 skulle det bli grønt, for lyst eller no er det bare å farge over igjen. bare pass på hudtonen din, om den er varm eller kald, så ikke det blir fullstendig kræsj.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 mener å huske at man bør bruke en gyllen farge (litt røde pigmenter) for å unngå grønnskjær, men nå er det veldig mange år siden jeg farget fra lyst til mørkt sist.Anonymous poster hash: 61ce3...d3d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Jeg var blond, og farget det brunt. Jeg valgte en kald brufarge, og fikk grønt skjær i håret. Grunnen; lyst hår tar bort gule og røde pigmenter. Brunt består av grønne og røde. Har du fjernet de røde, blir håret grønt. løsning; ta en rødtonet brunfarge. ikke knasj rød, men nokså rød! Anonymous poster hash: cc6e3...77e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Jeg var blond, og farget det brunt. Jeg valgte en kald brufarge, og fikk grønt skjær i håret. Grunnen; lyst hår tar bort gule og røde pigmenter. Brunt består av grønne og røde. Har du fjernet de røde, blir håret grønt. løsning; ta en rødtonet brunfarge. ikke knasj rød, men nokså rød! Anonymous poster hash: cc6e3...77e eller en kobberfarget undertone.. Anonymous poster hash: c7321...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå