Gå til innhold

Trangt budsjett før bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg med et heller trangt budsjett? Her er et par tips til dere... :-)

Kjolen: Ta en tur på nettet og titt, jeg fant min til 1300 kr på Ebay jeg, og den er splitterny! :sjarmor: (Det fins mange andre steder også, om dere ikke finner noen, så send meg en pm.)

Bryllupskaken: Om dere har noen i nærområdet som holder på med salg og homeparties av f.eks cacas sine former etc, så hør med de hva de skal ha for og lage en bryllupskake, da får du være med på utforming etc selv. :-) (Vi skal bet 1000,- for kake til 50)

Lokale: Om dere har familie som bor i borettslag e.l. så sjekk om de har tilgangen på et forsamlinghus da vel. :)

Har dere fler sparetips? Kom med de! :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er kjempe dyrt og gifte seg. Men jeg har funnet ut at jeg kan ihvertfall klare og legge av minst 2000 kroner i måneden. Og hver gang jeg får lønn( jeg har to jobber, den ene er det utbetaling 1 gang i måneden, og den andre hver 14.dag) kjøper jeg en flaske med sprit eller congac ttil den store festen. For vi blir 100 gjester, og det er kjedelig og må ut med så mye penger med en gang.

Også regner jeg med at vi får hjelp av våre foreldre det har det vært prat om tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...