AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal begynne, men here goes; Jeg er en 21 år gammel fyr som sliter veldig med å finne sin plass her i samfunnet. Jeg er den personen som alltid har vært nummer 2, uansett hva det måtte gjelde... Jeg har aldri hatt noen talenter. Egentlig ingenting jeg er stolt over heller, bortsett fra at jeg vet jeg er en gjennomført god person, uten noen baktanker bak noe jeg gjør, jeg trives best når jeg kan lyse opp en annens dag. Jeg har gått igjennom så mye i livet mitt, at jeg vet hva som virkelig betyr noe. Jeg er 165 cm høy, noe som ikke akkurat hjelper på det å finne ei jente. Jeg får høre at jeg ser over gjennomsnittet bra ut, "det er bare det at du er så lav". Jeg bryr meg ingenting om høyden, men det er jo ikke akkurat gøy å vite at de fleste jenter avskriver meg plent pga. dette, uten å ville bli kjent med meg en gang. Alle personlige forhold jeg har er bare platoniske og det er veldig få som faktisk kjenner meg. Ikke en gang familie. Du tenker kanskje; Herregud, du er så ung, du har såvidt begynt livet, hva forventer du at skal ha skjedd innen nå ? Greit, jeg er ung og sikkert ganske trangsynt for tiden, men det forandrer ikke det faktum at jeg aldri klarer å få et forhold til å fungere, noen som bryr seg om meg, noen jeg kan bry meg om. Vil påstå at de fleste har ihvertfall en i livet sitt. Vel, det ble mye syting i denne tråden her... Jeg er vel egentlig ute etter andre med erfaringer, gode eller vonde, som har vært/er i samme situasjon som meg. Hvis noen vil snakke, så skriv gjerne her også Anonymous poster hash: 15376...6a5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Kanskje det har noe med måten du føler deg og oppfører deg på grunn av det? Om du hadde åpnet deg, prøvd å bli skikkelig kjent med noen, kanskje noen ville sett deg og likt deg? Anonymous poster hash: 25c77...a20
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er en jente på 20 og har det absolutt på samme måten.. Anonymous poster hash: 2e7f3...57d
syndra Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Du er ung, ingenting i veien med å føle seg sånn. Er mange ensomme sjeler der ute... selv om en kanskje har tykt med selskap. Du er aldri alene, det skal du vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå