AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Xn min gjorde det slutt med meg for 1mnd siden, vi har ikke sett hverandre eller pratet siden da..vi bodde sammen. Så ringte jeg han for å si at jeg kom å hentet tingene mine om noen dager, og sa sier han at det ikke var vits å stresse med det, og at de kunne stå så lenge jeg ville...så sier han at jeg bare må låne bilen hans om jeg trengte hjelp og at jeg kunne bo der når han skulle vekk en uke. Jeg sa at jeg hadde fikset alt og at det ikke kom til å bli noe problem, men han bare fortsatte å si at jeg kunne sette noe i kjelleren evt og at det ikke var noe problem at det stod....når jeg spurte om hvor jeg skulle legge nøkkelen, så sa han at det hadde jeg ikke tenkt på. Hva i all verden mener han med dette?? er det ikke litt rart når en gjør det slutt men skal påpeke at tingene kan stå der osv? hva er naturlig med det etter et brudd..og bo i leiligheten hans? Anonymous poster hash: 38c3a...5e9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Vi vet da ikke det... Anonymous poster hash: 4dfed...90f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Han forsøker vel å glatte over. Gjør det du vil. Anonymous poster hash: 7be49...f09
Katniss Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Han har fortsatt følelser for deg/ håper at det blir dere igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Han har fortsatt følelser for deg/ håper at det blir dere igjen. Det kunne jo virke sånn, men det kan også være at han bare vil dekke over dårlig samvittighet og vil komme godt ut av det? :S Litt rart at han tilbyr meg å hjelpe meg å flytte tingene om jeg trengte det i samme slengen.... Anonymous poster hash: 38c3a...5e9
minister-mio Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Er jo helt rimelig å gjøre. Han gjorde det slutt og satt deg i en situasjon hvor du trengte nytt hjem. Har hat nok dårlig samvittighet for dette og prøver å gjøre de vanskelige omstendighetene dine så lett som mulig for deg da det er han som er skyld i at du er i den situasjonen 1
Katniss Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Det kunne jo virke sånn, men det kan også være at han bare vil dekke over dårlig samvittighet og vil komme godt ut av det? :S Litt rart at han tilbyr meg å hjelpe meg å flytte tingene om jeg trengte det i samme slengen.... Anonymous poster hash: 38c3a...5e9 Aner ikke noe om hvordan forholdet deres var, men hvis han f.eks var frekk og slem i forholdet, så kan det være han fronter en påtatt høflighet for å få deg til å like han igjen.
Sylvari Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Han har fortsatt følelser for deg/ håper at det blir dere igjen. Ikke nødvendigvis, når jeg slo opp med eksen så lot jeg han bli så lenge han trengte til å finne ny plass å bo, han fikk oppbevare tingene sine hos meg så lenge han hadde behov og jeg hjalp han med å flytte. Alt dette uten å ha en eneste tanke om å bli sammen igjen. Noen ganger gjør man ting bare for å være hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Fordi han er hyggelig kar som eier empati...? Det er ikke sånn at når det blir slutt så slutter man å bry seg om den andre personenAnonymous poster hash: 27909...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå