Gå til innhold

Hvorfor vil Xn at jeg skal bo der og ha tingene mine der når det er slutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Xn min gjorde det slutt med meg for 1mnd siden, vi har ikke sett hverandre eller pratet siden da..vi bodde sammen. Så ringte jeg han for å si at jeg kom å hentet tingene mine om noen dager, og sa sier han at det ikke var vits å stresse med det, og at de kunne stå så lenge jeg ville...så sier han at jeg bare må låne bilen hans om jeg trengte hjelp og at jeg kunne bo der når han skulle vekk en uke.

Jeg sa at jeg hadde fikset alt og at det ikke kom til å bli noe problem, men han bare fortsatte å si at jeg kunne sette noe i kjelleren evt og at det ikke var noe problem at det stod....når jeg spurte om hvor jeg skulle legge nøkkelen, så sa han at det hadde jeg ikke tenkt på.

Hva i all verden mener han med dette?? er det ikke litt rart når en gjør det slutt men skal påpeke at tingene kan stå der osv? hva er naturlig med det etter et brudd..og bo i leiligheten hans?

Anonymous poster hash: 38c3a...5e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som en hyggelig kar han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi vet da ikke det...

Anonymous poster hash: 4dfed...90f
AnonymBruker
Skrevet

Han forsøker vel å glatte over. Gjør det du vil.

Anonymous poster hash: 7be49...f09
Skrevet

Han har fortsatt følelser for deg/ håper at det blir dere igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Det kunne jo virke sånn, men det kan også være at han bare vil dekke over dårlig samvittighet og vil komme godt ut av det? :S Litt rart at han tilbyr meg å hjelpe meg å flytte tingene om jeg trengte det i samme slengen....

Skrevet

Er jo helt rimelig å gjøre.

Han gjorde det slutt og satt deg i en situasjon hvor du trengte nytt hjem. Har hat nok dårlig samvittighet for dette og prøver å gjøre de vanskelige omstendighetene dine så lett som mulig for deg da det er han som er skyld i at du er i den situasjonen

• Liker 1
Skrevet

Da er det bare lekeslutt.

Skrevet

Det kunne jo virke sånn, men det kan også være at han bare vil dekke over dårlig samvittighet og vil komme godt ut av det? :S Litt rart at han tilbyr meg å hjelpe meg å flytte tingene om jeg trengte det i samme slengen....

Aner ikke noe om hvordan forholdet deres var, men hvis han f.eks var frekk og slem i forholdet, så kan det være han fronter en påtatt høflighet for å få deg til å like han igjen.

Skrevet

Ikke nødvendigvis, når jeg slo opp med eksen så lot jeg han bli så lenge han trengte til å finne ny plass å bo, han fikk oppbevare tingene sine hos meg så lenge han hadde behov og jeg hjalp han med å flytte. Alt dette uten å ha en eneste tanke om å bli sammen igjen.

Noen ganger gjør man ting bare for å være hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han er hyggelig kar som eier empati...? Det er ikke sånn at når det blir slutt så slutter man å bry seg om den andre personen

Anonymous poster hash: 27909...99c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...