malucca Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har nettopp blitt forlovet med samboeren! Han er helt fantastisk! Morsom, snill, tålmodig, kjekk, søt, sexy, smart og støttende! Jeg er så glad han spurte, og så glad jeg sa ja! MEN Noen dager har jeg lyst til å bite av ham hodet og spise ham levende!!!!! Alt han gjør går meg på nervene, alt han sier høres ut som en dårlig vits. Jeg vet at alle forhold har sine opp- og nedturer, men jeg mener det - noen ganger har jeg lyst til å drepe han! Jeg regner med at dette er helt normalt, jeg bare håper ikke jeg gjorde en feil da jeg sa ja. Jeg ser ikke for meg å være med noen andre, men noen ganger fantaserer jeg om å være alene.. Hahhah! Noen som har noen innspill? :D
malucca Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2014 Du er ikke alene... Det kan jeg si Godt å høre! (Eller?)
paz Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Godt å høre! (Eller?) Haha, håper da det. Han lever iallfall fortsatt
malucca Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2014 Han lever, men bare såvidt. Jeg har nemlig fått meg et par tette i trynet i natt. Han sov så urolig at han klapsa til meg gjentatte ganger. Veldig klar over at han ikke mente det, men herregud så sint jeg blir. Hahahahaha, tragikomisk! Han gjorde det ikke med vilje, og han ville aldri slått meg i våken tilstand, men noen dager altså. Alt han gjør er feil.. huff! Det skal ikke være lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå