Gjest Nuggett Skrevet 16. juni 2002 #1 Skrevet 16. juni 2002 Hei Er det noen som vet om det er farlig å slutte på p-pillen midt i brettet? Sluttet først i februar (midt i brettet), men så begynte jeg igjen nå i mai (første brettet nå). Begynte på nytt med pillen, for etter en SA i april tenkte vi å vente litt med å prøve igjen. Nå har vi ombestemt oss, og vil prøve igjen med én gang. Nå lurer jeg på om jeg må tømme dette p-pille brettet, eller om jeg bare kan kutte resten av pillene nå med én gang. Har ikke gått lenge nå, for begynte på brettet ved første dags mens, om jeg slutter nå vil jeg jo få mens på nytt innen 4 dager, og da er det veldig kort tid siden sist (har 7 piller igjen på brettet). Kan dette være skadelig? Bruker Diane Hilsen Nuggett
Hestehoven Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Hei Jeg vet ikke om det er direkte farlig å slutte midt i brettet, men jeg vil tro at det er større sjanse for at kroppen din blir litt "tullete" av det. Det er jo tross alt endel hormoner i p-piller. Lykke til Hilsen Hestehoven 35+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå