Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som ikke har noen venner å være med? Jeg mener jeg har jo venner.. Men de bor langt borte, har ingen her i Oslo jeg kan være med.. Henger for meg selv. Ser på tv og serier er det eneste jeg gjør. Tror jeg begynner å utvikle en mild depresjon.. Har ingen å være med, snakke med eller noe. Føler meg så alene :/ alle har venner. Blir så misunnelig på folk som legger ut bilde av seg selv sammen med en haug med venner.. Så sitter jeg her, uten noen. Er så lei meg, vet ikke hva jeg skal gjøre lenger :(

Anonymous poster hash: 56171...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er alle vennene dine langt borte? Går du på skole eller en jobb der du kan bli kjent med nye folk?

Du må gjerne sende meg en pm om du føler for å prate med noen :)

Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

Jeg er 25, og bor i Oslo. Si ifra hvis du vil henge :)

Skrevet

Er 37 bor i Oslo, du må gjerne sende meg en PM om du vil.

Skrevet

Nå aner jeg ikke mye om deg TS, men har du noen hobbyer eller interesser?

Oslo er en by du kan finne likesinnede innen det meste :)

En av fordelene med en storby.

Om du skulle ha noen felles interesser med meg, så kan jeg muligens hjelpe deg med å finne en interesseklubb i byen som har et godt rykte i forhold til nye medlemmer (foto, hund og katt for min del). Bor ikke selv i byen men har mange bekjente i/i nærheten av byen.

Selv har jeg også venner spredt utover inn og utland. Men jeg har jevnlig, så og si daglig, kontakt med flere via internett og/eller telefon. Men forstår dette ikke føles tilstrekkelig om du egentlig er en utadvent person som ønsker å gjøre noe med dine venner relativt ofte.

Skrevet

Jeg har to eddekopper og en gekko. Sammen ser vi på musikkvideoer fra 80-tallet.

Trodde det fungerte fint. Men du fikk meg til å tenke;)

AnonymBruker
Skrevet

To edderkopper og en Gekko :sjokk:

Jeg er ikke trådstarter, men se for deg et møte på en kafe men denne personen f.eks. Og dere skulle bli kjent, men dere var begge litt avventende. Som man gjerne er med fremmede, uten at det er rart. Så vil jeg ikke si at det er noen god "icebraker" når du fortalte om dine edderkopper og Gekko . Med mindre ensom anonym person eventuelt er medlem av reptilklubben eller noe sånt. Jeg hadde ivertfall takket for meg og sagt høflig adjø.

Anonymous poster hash: a85bb...a4a
Skrevet

Jeg har lyst på gekko og synes edderkopper er fascinerende skapninger. Er ikke medlem av noen reptilklubb, så det hadde fungert ypperlig ovenfor meg så vi fikk noe å snakke om. Jeg har en generell interesse for alt levende.

Skrevet

Hva slags serier ser du på? kansje vi ser på no samme =) send en pm hvis du føler deg ensom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...