Fat Sally Lee Skrevet 29. mai 2004 #1 Skrevet 29. mai 2004 Jeg er så lei av frisyren min! Jeg har kort hår, rundt 5 cm på det korteste (Bak), lenger foran. Panneluggen er glatt og tung, rekker omtrent ned til munnviken. Håret er farget mørkt. :hår: Visst er det stilig, men nå har jeg lyst på forandring! Extensions? Er det noen som kan gi meg tips om hva jeg kan gjøre?
Catzy Skrevet 29. mai 2004 #2 Skrevet 29. mai 2004 Det spørs om håret ditt er langt nok til extensions, tror det bør være ca 10 cm eller mer for at det skal sitte bra. Mulig du kan ha det på toppen, men det er mulig det vil se litt rart ut. Hva med å farge håret? Og gro det litt ut, så du har flere valgmuligheter? Kanskje klippe opp panneluggen, hvis den er veldig markant. Det greieste er å gå til en frisør som har litt peil og høre hva han eller hun foreslår. Litt dyrt, men da blir du kanskje mer fornøyd. Catzy
Fat Sally Lee Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2004 Prisen er det ikke så farlig med... Lurer egentlig på mo jeg skal pe frisøren snaue meg helt, jeg. Og kanskje bleke det... Har hatt det slik før, fikk mange komplimenter da. DEt er bare det at jeg da må stæsje meg opp så for å se feminin ut. Men med riktig sminke og ørepynt så ser det riktig stilig ut :-) Det er ikke noe stort problem å se feminin ut med helt kort hår. NOE må i hvertfall gjøres- er drittlei håret mitt slik det ser ut nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå