AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Før barberte jeg meg alltid nedentil, men så startet jeg med voksing for ca 1 1/2 år siden. jeg vokset i nesten 1 år men ble plaget ofte med inngrodde hår. Ble så ille at jeg sluttet med voksingen å tilbake til barbering, men ble bare litt bedre. Har prøvd å la hårene gro ut å la de være i fred (ca 3-4 uker). Men jeg KLARER ikke hår så tilslutt barberte jeg dem bort. Hadde masse små inngrodde hår som jeg ikke kunne se siden jeg hadde "spart". Har lest mye på nettet på tips får å unngå dette problemet, men ingenting hjelper... Er dette noe som en lege kan hjelpe med? resept kremer/laser etc... Vil ikke dra dit å vise frem det "FINE" problemet mitt uten å få mer hjelp en de tipsene som står på nettet. Er ikke glad i underliv undersøkelser. (Selvfølgelig vis det er noe værre galt må man jo få det sjekket!) Anonymous poster hash: 086ed...ba3 Anonymous poster hash: 086ed...ba3 Anonymous poster hash: 086ed...ba3 1
Gjest Funky Punk Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg gikk over til å bruke barbermaskin. Aldri hatt inngrodde hår etter det. Men da får man det ikke alltid helt glatt da
Oppladbar Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg gikk over til å bruke barbermaskin. Aldri hatt inngrodde hår etter det. Men da får man det ikke alltid helt glatt da å være glatt er et MUST Men prøver å unngå å barbere oppover. Takk får tipset
malucca Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Vokset du selv eller profesjonelt? De har nok greie på denne typen plager på voksestudioer?
Oppladbar Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Vokset du selv eller profesjonelt? De har nok greie på denne typen plager på voksestudioer? vokset profesjonelt, hun sa jeg bare måtte skrubbe med en skrubb eller bruke pinsett/nål å pilke de ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå