Gå til innhold

Beste betalings-TV?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken TV-tjenester betaler du for? Tenker da på streamingtjenester.

Jeg har hatt Viaplay, men ga fort opp. Opprettet konto der med en gang det var nytt. Kanskje blitt bedre nå? Var i hvert fall lite jeg ville se den gang da.

Har prøvd meg på Sumo nå også (gratis prøvemåned nå) men for en surrete tjeneste. Det er tungvint og tregt. Og det er dyrt. Blir feil å betale så mye for å se på reklame.

Netflix er jeg veldig fornøyd med. Synes bare det norske versjonen er treg med å oppdatere nye sesonger og serier. Netflix er den jeg bruker mest.

HBO - ikke prøvd.

Andre?

Anonymous poster hash: 1522b...b2e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har getboks. Den er fin den.

Så har vi netflix og appletv, så vi kan endre hvilken del av verden vi skal se på netflix. Den norske inneholder så alt for lite og er ikke oppdatert.

AnonymBruker
Skrevet

Amerikansk nettflix og HuluPluss for å få de nye episodene dagen etter de kommer ut i Usa. Får greys anatomy, modern family, parenthood, awkward, black list med flere serier der. Men man må ta med irriterende amerikansk reklame på kjøpet

Anonymous poster hash: 1ba16...31c

Skrevet

Har bare netflix, er sånn mellomfornøyd. Er så kresen på film og serier og er på ingen måte altetende.

Skrevet

Hvordan fikk du Hulu pluss? må du ikke oppgi amerikans postnr?

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg har viaplay, for å kunne se ting offline. Er sånn passe fornøyd med innholdet - det kunne vært bedre. Har også nettflix fordi det er en del dersom jeg ikke kan se på viaplay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...