Gå til innhold

Farge på slips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt det man skal lure på.... De av dere hvor mannen hadde/skal ha slips, hvilken farge på slipset? :)

Anonymous poster hash: 91c60...d44

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på fargen på dressen, fargen på skjorta, annledning osv. Dersom han har sort dress og hvit skjorte er det nesten fritt frem mtp farge. Har han farget skjorte er det stilig med stripete/rutete (ikke for store Moods of Norway inspirerte ruter) slips hvor en av fargene går igjen i skjorta. Gjerne den fargen det er minst av i slipset. Ellers kan du gjøre det så enkelt som at du har ensfarget slips og skjorte, hvor du da må passe på at fargen på skjorten og slipset er innenfor samme fargetoner. Er han litt tøffere kan han begynne med komplimentærfarger, og mixe mønster på skjorte og slips, men det aller enkleste er en av dem med et enkelt mønster og den andre i helfarge. Håper det hjalp litt?

En sikker vinner er selvsagt hvit skjorte med et slips i en farge som passer annledningen. Blå passer stort sett til alt.

Skrevet

Er det brudgommen? For da syns hvertfall jeg det er pent om slipset tar opp fargene som brukes ellers i bryllupet (blomster, dekorasjoner osv). Er det ikke brudgommen så signerer jeg den over meg her.

Skrevet

Brudgom med dress utan vest kan ha kva farge han ønsker, og eg tenker i ein farge som passar til brudebuketten, for eksempel. Har han dress med vest skal slipset eller kravaten vere lik/matche vesten.

Ellers er jo smoking fint, og då må han ha svart sløyfe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...