AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Det er ei barnehageansatt som jeg ikke liker. Hun er rett å slett stygg, hun err et dårlig forbilde for barna i barnehagen. Hun har rufsete hår og er feit i ansiktet. Det lukter lang veg av henne og hun har en stgg kropp. Hun har ikke det rette stemmebruket heller. Hun svarer barna der frekt og. Min sønn sier ihvertfall det, og at han en gang kjeftet han huden full. Bør jeg bytter barnehage? Anonymous poster hash: 6bb96...74d
lilljan Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Det er ei barnehageansatt som jeg ikke liker. Hun er rett å slett stygg, hun err et dårlig forbilde for barna i barnehagen. Hun har rufsete hår og er feit i ansiktet. Det lukter lang veg av henne og hun har en stgg kropp. Hun har ikke det rette stemmebruket heller. Hun svarer barna der frekt og. Min sønn sier ihvertfall det, og at han en gang kjeftet han huden full. Bør jeg bytter barnehage? Anonymous poster hash: 6bb96...74d Jeg ville nok funnet ut litt mer enn at sønnen din sier hun er frekk og at hun er feit i ansiktet. Når jeg leser det slik du legger saken frem så fremstiller du ikke deg selv så bra heller 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Men hun må være et mindre pent menneske. Jeg såg henne en gang og da hadde hun et stygt ansikt.Anonymous poster hash: 6bb96...74d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Troll. Den som kaller andre for et troll, er et troll selv. Det kan være greit å hugse på.Anonymous poster hash: 6bb96...74d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Så alle mindre pene er slemme og alle pene er kjempe greie? Du har ikke mye livserfaring! Anonymous poster hash: 4277a...6ef
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Deg igjen? Finn på noe annet å gjøre enn å trolle på KG Anonymous poster hash: 3eff4...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Set var jeg som var Lille Søte meg. Hugse dere da jeg hadde det nicket?Anonymous poster hash: 6bb96...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå