AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er en ung mann, rundt 20. Som ikke har et heldig forhold med kvinner bak meg, ikke noe særlig draget kanskje? Litt usikker, kan være det motsette også kan jeg jo håpe. Men hvordan ville dere reagert om en yngre mann som meg fant seg ei fra Russland, Filippinene eller et annet (om noen av dem ønsker)? Det er vel ganske spesielt? Kommer sikkert til å få grei jobb etter utdanning, så lønningskarvet er jeg over. Hva ville du tenkt? Anonymous poster hash: 869a2...478
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Taper/sjåvinist. Anonymous poster hash: 798fa...914
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 De fleste gutter på 20 har ikke mange forhold bak seg. Det er vel i tidligste laget å tro at dette ikke kommer til å endre seg?
Gjest Mr. Toad Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde ikke tenkt så mye om deg før du hadde åpnet munnen. Så ville jeg gjort opp min mening etter at vi hadde snakket sammen. Så lenge du ikke er gift med en hamster skal jeg ikke dømme deg på bakgrunn av dine relasjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er en ung mann, rundt 20. Som ikke har et heldig forhold med kvinner bak meg, ikke noe særlig draget kanskje? Litt usikker, kan være det motsette også kan jeg jo håpe. Men hvordan ville dere reagert om en yngre mann som meg fant seg ei fra Russland, Filippinene eller et annet (om noen av dem ønsker)? Det er vel ganske spesielt? Kommer sikkert til å få grei jobb etter utdanning, så lønningskarvet er jeg over. Hva ville du tenkt? Anonymous poster hash: 869a2...478 Synes det er helt greit jeg, så lenge du viser dem respekt. Anonymous poster hash: 3cbb2...609
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har dessverre mange fordommer. Rett og slett fordi også har møtt flere som har stemt med fordommene. Nå er heldigvis ung da. Hadde du vært 60 på jakt etter 20åringer, hadde det nok vært verre. Min tanke ofte er at det er en som ikke har klart å finne seg noe her, evt. en med gamle kjønnsidealer som ønsker en "husmor". Dette gjelder spesielt de som henter en noen uten felles språk (de kan nesten bare "hello. how are you?"). Da lurer man litt på hva som gjorde at de falt for hverandre. Kanskje litt kynisk. Mange damer/menn i fattigere land kan ofte bli med av økonomiske årsaker og drømmen om et nytt liv, og hadde kanskje ikke blitt med ellers. Anonymous poster hash: 679d9...4f5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 De fleste gutter på 20 har ikke mange forhold bak seg. Det er vel i tidligste laget å tro at dette ikke kommer til å endre seg? Jo, det er sant Synes det er helt greit jeg, så lenge du viser dem respekt. Anonymous poster hash: 3cbb2...609 Selvsagt, det gjør alle forhåpentligvis. De fleste kommer seg selv i jobb også for den saks skyld, og kan skilles som de vil. Anonymous poster hash: 869a2...478
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Men likevel hva ville du tenkt om det? Hat merket en del stimuli mot det...Anonymous poster hash: 869a2...478
Gjest Halvor Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Det er de gamle mennene som finner yngre koner de du trenker på. 60 og ei jente på 20. Det er jo veldig spesielt og ikke minst sykt om de skulle få barn, i og med at mannen sikkert er død når barnet er fylt 20 selv.
Gjest Silverstream Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Hadde vært forbløffet over at en så ung mann henter seg ei dame fra utlandet.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Hadde vært forbløffet over at en så ung mann henter seg ei dame fra utlandet. Det er vel bare at jeg har dårlig selvtillit da, i forhold til damene, og at de alltids vil være en mulighet. Anonymous poster hash: 869a2...478
Gjest Runforit Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Du er 20 år! Hallo! Du har såvidt blitt voksen og har ikke særlig livserfaring enda. Jobb med selvtilliten din og finn deg en hobby. Stor sjanse for at du møter en likesinnet dame som deler interessene dine. Jeg traff mannen min da han knapt var 23 år. Han hadde hatt litt damer, men aldri vært i et seriøst forhold. Ikke at en forventer det i så ung alder uansett. Vi er sammen på 8. året nå. Mange av kompisen hans har ikke møtt drømmedama før de har blitt 25+ og gjerne 30+ Lev livet. Du er fremdeles veldig ung. Ikke overtenk dette med damer. Det kommer av seg selv.
smarie Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Da er man nok kanskje litt desperat etter å få seg kjæreste. Ikke let så hardt, så kanskje hun finner deg. Du er (som flere har påpekt) fortsatt ganske ung og har massevis av tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå