Gjest Ingaborga Skrevet 2. mars 2014 #1 Del Skrevet 2. mars 2014 Har vært flink og trent tre ganger i uka(eller mer), og har begynt å spise mye mer, så da var det bare å slutte å spise så forbannet mye godis all the time. Tenkte jeg kunne like så godt begynne med treningsdagbok da, for da må jeg liksom skjerpe meg litt slik at det ikke ser for ille ut når jeg skriver ned hva jeg har spist osv, sammens med hva jeg har trent. Jeg har som mål å bli sterk til sommeren, og å forbedre kondisen slik at jeg kan dra på "sightseeing", der jeg jogger isteden for å kjøre bil osv. Jogging er det absolutt verste jeg vet, gjør heller alt annet av trening, så det er derfor jeg er nødt til å holde styr på hvor mye jeg forbedrer meg, slik at jeg er sikker på at alt slitet ikke er bortkastet. Er uansett innom her hver dag, så å skrive ned det jeg foretar meg burde ikke være et problem. Idag: Kostholdet var ganske dårlig, spiste to stk ristet brød med tomat med pepper på til frokost. Trente, og kom hjem rett til middag, et stort stykke omelett(pappa som lagde, så det var blant annet potet, gulerot og brokkoli i den), litt hvitløksbrød og en halv tomat, og har ellers bare slummet rundt og spis litt smågodt(ca en halv kopp sikkert). Skal spise to stk ristet brød med hvitost og to glass melk til kveldsmat nå. Trente i ca en time idag. Jogget ca 350 m med incline 4%, 13 km/t, og gikk resten av en kilometer i bratt oppoverbakke, incline 16%, 6-7 km/t. Trente deretter litt styrke, i armer, øvre lår, mage, rygg, og rumpe. Var ikke på mitt mest effektive, så fikk ikke fullt utbytte av treningsøkta. Forhåpentligvis går det ikke helt til helvette på styrketesten i gymmen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå