AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg tror ikke jeg orker mer. Er dønn ulykkelig og veldig skuffet. Før var han deltidspappa og det ble vanskelig for meg å vende meg til at han var far. Han ville ikke gi slipp og overbeviste meg om at jeg var en viktig person i livet hans og sidestillt med barnet. Jeg vet og forstår at barnet har andre behov og krever mer enn en voksen dame. Han sa jeg var kona hans i hans øyne og at vi skal starte eb familie snart. Ok. Jeg klarte å godta og vendte meg fint til stemorsrollen og alt var forutsigbart og greit. Nå er jeg plutselig fulltidsstemor og langt fra gift.( han har barnet hver dag) Alt er jo bare tomme ord. Jeg føler meg så lurt siden planene bare er til å holde meg på vent. Føler meg brått litt urimelig, men det var ikke dette jeg gikk med på. Vi er så langt fra der vi skulle ha vært. Det at han ser barnet hver dag tar all tiden han før hadde til forholdet og jobbsøking etc. Er vel en drittkjærring og egoist, men ventet med barn for å etablere meg først. Tror han har barnet såpaas mye nå fordi eksen fikk seg kjæreste, og kjenner jeg han rett er han livredd for at barnet skal tilbringe mer tid med stefar enn med han. Blir helt utmattet av så mye forurensing i livet. Ikke barnet! Men denne skjulte krigen, sjalusien, strategien hans for å holde på meg mens årene bare glir forbi. Han sa han skulle starte et nytt liv med meg, blanke ark, få to barn og hus med soverom til våre og hans barn. Mange år har gått og jeg tror ikke lenger på noe. Eneste som har forsøkt å nå målene er meg. For hvem? Han er jo ikke tilstedeværende, men driver sin egen kamp for å beholde papparollen. Hans fortid suger meg tom. Vet jeg skrev her før, men fikk ikke med alt. Er bare så irritert og lei meg. Tok det såvidt opp med han, meb da tror han at jeg ikke ønsker å se han lykkelig. Anonymous poster hash: 44bf7...d87
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Dumpedump. Så får han nyte tiden med barnet sitt. Anonymous poster hash: d26f7...83c 5
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Har du ikke nettopp skrevet en tråd om det samme? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Finn deg en mann uten barn da... Barnet er og blir det viktigste for han og kommer alltid til å komme først. Sånn skal det også være. Jeg er enig med deg i at du er en egoist.Anonymous poster hash: 3413a...97d 6
Gjest ashanti Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Har du ikke nettopp skrevet en tråd om det samme? Tenkte det samme. Mener å ha sett en tråd her som er påfallende lik.. det er vel ikke noe poeng i å starte to tråder om det samme temaet?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Oi! Jeg ville aldri aldri ALDRI ha satt en dame som deg over barnet mitt! Selvfølgelig kommer ungen hans først?! Hva er det du vil? At han skal sende ungen tilbake og fokusere på kun deg i livet sitt? Du visste om ungen før du ble sammen med han. Anonymous poster hash: 1fcdf...2f3
Betasuppe Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Oi! Jeg ville aldri aldri ALDRI ha satt en dame som deg over barnet mitt! Selvfølgelig kommer ungen hans først?! Hva er det du vil? At han skal sende ungen tilbake og fokusere på kun deg i livet sitt? Du visste om ungen før du ble sammen med han. Anonymous poster hash: 1fcdf...2f3 Følelsene forsvinner hvis de ikke blir pleiet av motparten... 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 En dame som deg? Hva vet du om meg? Spar meg din egen bitterhet. Oi! Jeg ville aldri aldri ALDRI ha satt en dame som deg over barnet mitt! Selvfølgelig kommer ungen hans først?! Hva er det du vil? At han skal sende ungen tilbake og fokusere på kun deg i livet sitt? Du visste om ungen før du ble sammen med han.Anonymous poster hash: 1fcdf...2f3 2
Gjest Jørild Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Man velger jo selv om man vil dumpe typen og hvorfor. Ingen grunner er mer gyldige en andre. Trives du ikke i forholdet ditt trenger du ikke forsvare at du går, det er din rett.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Selvfølgelig kommer barnet først, men bare du kan bestemme om du trives med det. Alle avgjørelser vi tar er egoistiske så du må velge hva som er best for deg på samme måte som han velger hva som er best for han. Han unner seg selv lykke så hvorfor skal ikke du?Anonymous poster hash: b8a9d...657
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Problemet her er jo ikke barnet men derimot mannen som bare 'preker' og ikke gjør det skapte grann for å møte TS på veien mot de målene han selv har sagt han har. Jeg tolker TS til å være samme trådstarter som nettopp laget en tilsvarende tråd om mann og barn og bare ord. Slike mennesker er drømmere.... Jeg kaller dem NATO mennesker. No Action Talk Only. Du må velge om du kan leve lykkelig med det. Og hvis ikke? Ja da må du samle mot, banke i bordet, se om du får konkret respons.... og hvis ikke? Du må selv søke det du ønsker og vil med livet ditt. 2
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Tenkte det samme. Mener å ha sett en tråd her som er påfallende lik.. det er vel ikke noe poeng i å starte to tråder om det samme temaet? Ikke hvis det er samme kjerring som skriver begge nei.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Dumpelump Grunn til dumpeslump Anonymous poster hash: d26f7...83c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå