Gå til innhold

Jeg er beymret for min lillesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er åtte år og er veldig redd og engstelig av seg, fordi at hun blir plaget av en gutt på skolen. Dette har pågodt en god stund, bør jeg si i fra til noen om det?. Foreldrende mine hører ikke på meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er storesøster, kan ikke du ta tak i den gutten en dag å si nå er det nok! Er det ikke slik at søsken står opp for hverandre?

Anonymous poster hash: fbb2c...5bf
Skrevet

Hvis du er storesøster, kan ikke du ta tak i den gutten en dag å si nå er det nok! Er det ikke slik at søsken står opp for hverandre? Anonymous poster hash: fbb2c...5bf

Det har jeg tenkt å gjøre, men jeg lurte på om det var riktig å si i fra til rektor.

AnonymBruker
Skrevet

Antar at ikke du er så gammel heller, så du skal selvsagt ikke ta ansvar for dette. Men det er veldig fint at du har sagt ifra til foreldrene dine. Bare synd at de ikke hører på deg.

Har søsteren din selv sagt ifra til foreldrene?

Søsteren din er heldig som har deg :)

Anonymous poster hash: 44ce7...13c
Skrevet

Antar at ikke du er så gammel heller, så du skal selvsagt ikke ta ansvar for dette. Men det er veldig fint at du har sagt ifra til foreldrene dine. Bare synd at de ikke hører på deg.Har søsteren din selv sagt ifra til foreldrene? Søsteren din er heldig som har deg :)Anonymous poster hash: 44ce7...13c

Takk for det:). Nei søsteren min er veldig sjenert av seg, så hun tør ikke alltid å si i fra om det er noe. Så jeg stiller alltid opp for henne, jeg er veldig glad i henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal nevne det til rektor, og nevn gjerne da også at du har prøvd å snakke med foreldrene dine men at de ikke hører på deg.

Det er viktig at foreldrene dine lytter til dere angående problemer.

Flott søster du er! Hun er heldig som har en så fin søster som deg :)

Anonymous poster hash: cce1c...c50

Skrevet

Jeg syns du skal si fra til rektor, og klasseforstanderen hennes. Også syns jeg du skal prøve å forklare dette for foreldrene deres en gang til. Det er veldig bra at du står opp for henne :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Jeg finner meg absolutt ikke i at min lillesøster blir plaget sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...