Toini Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Heihei! I juni skal vi til Canada i bryllup. Familien til de som gifter seg, spanderer flyreisen og opphold for oss, men hva kan vi gi i gave?? Forslag?
Toini Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2014 Ja, de mener at det at vi kommer er gave..men når de betaler reise og opphold, føler jeg at vi ikke kan komme tomhendt..
Fanderay Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Duk, sånn typ hardangersøm. Selbuvotter, akvarell/bilde av norsk natur, pakker dere veeeldig forsiktig; noe glass /keramikk.
Zidji Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Ja, de mener at det at vi kommer er gave..men når de betaler reise og opphold, føler jeg at vi ikke kan komme tomhendt.. Forståelig. Alltid kjekt med en liten oppmerksomhet Men jeg syntes ikke det trenger å være noe ''typisk norsk'' bare fordi dere er fra Norge. Hva med et bilde tatt av de/dere i en fin ramme? Enkelt og personlig.
Toini Skrevet 29. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2014 Takk for gode forslag! Har nå bestilt selbuvotter,slike kjærestevotter 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå