Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Har veldig mageknip og 1.dag i perioden. Har så ekstremt lyst på is!! Skal eg gå til nærmaste bensinstasjon og kjøpe ein liten is? Ka hadde dåkke gjort? Haha prøver å overbevise meg sjøl om å gjere det men gidder ikkje å bevege beina... Har ikkje spist så masse usunt heller idag, men uansett...Ville dere gjort det?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 ja, jeg ville gjort det. Anonymous poster hash: c5216...b22 1
Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Kjøp en stor is! Stor? :O Har så lyst, men...Eg spiser nok kaloria liksom, men eg vil, haha eg tar turen til bensinstasjonen og ser )
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Stor? :O Har så lyst, men...Eg spiser nok kaloria liksom, men eg vil, haha eg tar turen til bensinstasjonen og ser ) Virker som om du er veldig opphengt i kalorier? Kan jeg spørre hvorfor du spiser så usunt som du gjør om du er veldig opphengt i det? Anonymous poster hash: 0323b...710 1
Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Virker som om du er veldig opphengt i kalorier? Kan jeg spørre hvorfor du spiser så usunt som du gjør om du er veldig opphengt i det? Anonymous poster hash: 0323b...710 Fordi eg er så godtesjuk heile tida, men eg har liksom krig med meg sjøl fordi eg ikkje vil spise det, men kroppen vil, viss du skjønner, men idag vil eg og
Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Åssen is skal du kjøpe? Fikk lyst på is selv... Stor oreois :D Dei har ikkje lettis, btw
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Ehh...har du kjøpt og kommet tilbake igjen, eller har du ikke kommet deg ut ennå? lol
Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Ehh...har du kjøpt og kommet tilbake igjen, eller har du ikke kommet deg ut ennå? lol Eg har kjøpt Såg nettopp at det er palmeolje i isen, jaja shit happens
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 "Man skal aldri lese innholdsfortegnelsen i snop!" *gammelt jungelordtak* 2
Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 "Man skal aldri lese innholdsfortegnelsen i snop!" *gammelt jungelordtak* Skal aldri gjenta seg
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Bra. Da har jeg vært til nytte i dag også.
Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Bra. Da har jeg vært til nytte i dag også. Haha takk bør eg vel sei, for at du var til hjelp )
dillyduzit Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Fordi eg er så godtesjuk heile tida, men eg har liksom krig med meg sjøl fordi eg ikkje vil spise det, men kroppen vil, viss du skjønner, men idag vil eg og Om kroppen vil så vil kroppen. Derfor har man noe som heter trening. Men is høres godt ut. Har du prøvd de dobbel krem oreoene? Yummmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå