Lanista1984 Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Er et stykke unna og har ikke spist i dag til tross for mange fysiske prøver. Er bare kvalm. Når jeg ser kjøtt, tenker jeg på lik. Jeg spiste godt i går. To pizzaer. Alene. Jeg kjempet for å få dem og spiste de alene. Klokken er over 21 og jeg har ikke spist noe. Kjenner meg mer kvalm enn sulten. Råtne hunder og dessverre et utbrent landsby som gir fra seg en lukt det er vanskelig å beskrive. Jeg regner med at jeg i morgen uansett tar 20 hang ups, 100 push ups og løper raskest av alle selv i støvler. Men dette er nok det man kaller å brenne lyset i begge ender samtidig. Det kan ikke vare. Jeg er som regel kvalm. Jeg ser døde kropper og mister all matlyst. Til tross for at jeg er fit og trenger mat. Beklager hvis det ble mye syt. Jeg bare trengte å dele det med noen som er som meg.
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Får du hjelp? Hvorfor ser du døde kropper? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Lanista, gamle venn. Har du forlatt vgd siden det er så mye enklere å trolle KG? Anonymous poster hash: b1d42...32b
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Trodde amerikanerne hadde trukket ut troppene sine. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Trodde amerikanerne hadde trukket ut troppene sine. Han er kun et troll. Han sitter hjemme i leiligheten i Norge og fantaserer. Anonymous poster hash: b1d42...32b
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Han er kun et troll. Han sitter hjemme i leiligheten i Norge og fantaserer. Anonymous poster hash: b1d42...32b Forstår da det 7.
Lanista1984 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2014 Amya elsker å tro jeg er et troll. Jeg orker ikke den nå. Jeg bare vet at jeg ikke har spist. Hvor enn i verden jeg måtte være.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Mottatt, Hakkim. Anonymous poster hash: b1d42...32b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Får du hjelp? Hvorfor ser du døde kropper? Han er en soldat Anonymous poster hash: 9abfe...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå