AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Nettopp blitt dumpa og livet ser mørkt ut, men noen som har noen positive sider ved å bli dumpa/være singel? Det jeg kommer på er at det er en livserfaring som kanskje kan gjøre meg sterkere. Anonymous poster hash: e7875...a14
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg kom sterkere ut av det. Det var 3-4 måneders helvete, men jeg forandret meg mye i denne perioden. Ble mer bevisst på meg selv og mine behov, og nå takler jeg en avvisning uten problemer. Anonymous poster hash: d46b0...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Når en dør lukkes, åpnes en annen Anonymous poster hash: 7baf3...fca
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Du får oppgradert sivilstatusen din til singel.
Inwe Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Kan ikke se noe positivt ved å bli dumpa, det å være singel derimot er ganske så gøy til tider
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Du har alle muligheter Anonymous poster hash: 47ce3...fa9
Marie90 Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Hvis du er paa utkikk etter en aa dele livet med saa er selvsagt en positiv side at det skjedde naa og ikke senere - du kaster ikke bort mer tid i et forhold som ikke var lovende. Sekundaert er jo enhver avvisning et tegn paa at man strekker seg og vil ha den beste partneren man kan faa. De som aldri opplever avvisning av noe slag eller aldri blir dumpet er ogsaa de som oftest "settle".
Steinar40 Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Fordelen med å bli dumpa er at man slipper å måtte være i sammen med noen som man ikke passer i sammen med.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Har gått ned i vekt noen ganger når jeg har blitt dumpa. Det er jo ikke egentlig positivt i seg selv, men har iallfall hjulpet bra på selvfølelsen. Anonymous poster hash: cf1b2...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå