Gå til innhold

Positive sider ved å bli dumpa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp blitt dumpa og livet ser mørkt ut, men noen som har noen positive sider ved å bli dumpa/være singel?

Det jeg kommer på er at det er en livserfaring som kanskje kan gjøre meg sterkere.

Anonymous poster hash: e7875...a14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom sterkere ut av det. Det var 3-4 måneders helvete, men jeg forandret meg mye i denne perioden. Ble mer bevisst på meg selv og mine behov, og nå takler jeg en avvisning uten problemer.

Anonymous poster hash: d46b0...0ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når en dør lukkes, åpnes en annen :)

Anonymous poster hash: 7baf3...fca
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du får oppgradert sivilstatusen din til singel.

Skrevet

Kan ikke se noe positivt ved å bli dumpa, det å være singel derimot er ganske så gøy til tider :)

AnonymBruker
Skrevet

Du har alle muligheter

Anonymous poster hash: 47ce3...fa9
Skrevet

Hvis du er paa utkikk etter en aa dele livet med saa er selvsagt en positiv side at det skjedde naa og ikke senere - du kaster ikke bort mer tid i et forhold som ikke var lovende.

Sekundaert er jo enhver avvisning et tegn paa at man strekker seg og vil ha den beste partneren man kan faa. De som aldri opplever avvisning av noe slag eller aldri blir dumpet er ogsaa de som oftest "settle".

Skrevet

Fordelen med å bli dumpa er at man slipper å måtte være i sammen med noen som man ikke passer i sammen med.

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned i vekt noen ganger når jeg har blitt dumpa. Det er jo ikke egentlig positivt i seg selv, men har iallfall hjulpet bra på selvfølelsen.

Anonymous poster hash: cf1b2...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...