AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Er så lei av at det ikke finnes en god sports-BH for oss med mindre pupper. Er en B men eneste jeg finner, er slike sportstopper du trer over hodet. Jeg vil ikke at de to små puppene mine, skal klemmes flate til en monopupp. Jeg vil ha en BH med adskilte pupper. En skål per pupp. Og som heller ikke koster to måneders treningsavgift heller. Men alt jeg finner, er for C og oppover. Tips? Anonymous poster hash: 58d47...9ec
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Er så lei av at det ikke finnes en god sports-BH for oss med mindre pupper. Er en B men eneste jeg finner, er slike sportstopper du trer over hodet. Jeg vil ikke at de to små puppene mine, skal klemmes flate til en monopupp. Jeg vil ha en BH med adskilte pupper. En skål per pupp. Og som heller ikke koster to måneders treningsavgift heller. Men alt jeg finner, er for C og oppover. Tips? Anonymous poster hash: 58d47...9ec http://www.getinspired.no/push-up-bra.html Jeg har også små pupper og har kjøpt meg denne. Den klemmer ikke puppene flate, men den er ganske trang (og litt gnagete under armene), så kjøp gjerne en størrelse større enn du vanligvis bruker. Anonymous poster hash: 64ff3...762
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 http://www.getinspired.no/push-up-bra.html Jeg har også små pupper og har kjøpt meg denne. Den klemmer ikke puppene flate, men den er ganske trang (og litt gnagete under armene), så kjøp gjerne en størrelse større enn du vanligvis bruker. Anonymous poster hash: 64ff3...762 Takk for tips. Har sett på denne før, men da var de utstolgt. Endelig tilbake Anonymous poster hash: 58d47...9ec
PingoPower Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Shock absorber sin "pump" modell har vattering i skålene. Superfornøyd med den. Koster 600 i Norge, men jeg kjøpte min på ebay til rundt 140 kr.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Har sett på Shock Absorber, men prisene har jo vært ganske ville. Skal sjekke ut eBay jeg. Takk for tips. Anonymous poster hash: 58d47...9ec
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Lite spørsmål om størrelse. Ser mange er 38" - er dette størrelsen rundt brystkassa under puppene, eller med puppene? Om det er under puppene, så må jeg finne noen i 30". Anonymous poster hash: 58d47...9ec
Engel Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 "Stay in place power bra" er suveren for oss med litt små pupper! Endelig kan jeg beholde litt kvinnelige former også på trening. Elsker den! Utenom Get inspired, så har også Sportamore og x-life denne. Den kan være litt trang å få på. Jeg bruker bh str 70-75B, og har Power bra A/B str M. Den er nesten litt trang, så har vurdert å prøve L. Men siden jeg trener mye med høy intensitet og mye hopping er jeg også avhengig av at den sitter godt på og ikke er løs. Ser den koster 309 kr på Sportamore nå, syns ikke det er dyrt for en god bh. Jeg syns i alle fall den er veldig verdt pengene! (vurderer faktisk å bestille meg en til selv...)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 "Stay in place power bra" er suveren for oss med litt små pupper! Endelig kan jeg beholde litt kvinnelige former også på trening. Elsker den! Utenom Get inspired, så har også Sportamore og x-life denne. Den kan være litt trang å få på. Jeg bruker bh str 70-75B, og har Power bra A/B str M. Den er nesten litt trang, så har vurdert å prøve L. Men siden jeg trener mye med høy intensitet og mye hopping er jeg også avhengig av at den sitter godt på og ikke er løs. Ser den koster 309 kr på Sportamore nå, syns ikke det er dyrt for en god bh. Jeg syns i alle fall den er veldig verdt pengene! (vurderer faktisk å bestille meg en til selv...) Takk for tips. Jeg er selv 75B og foretrekker noe som sitter stramt på. Helt fin pris også det der. Anonymous poster hash: 58d47...9ec
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Hva skal du med storts-bh når du har så små pupper? Er meningen at de skal bli trykt flate, en sports-bh er for å holde på plass! Ikke for å vise frem puppene... Anonymous poster hash: 6419e...038 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Hva skal du med storts-bh når du har så små pupper? Er meningen at de skal bli trykt flate, en sports-bh er for å holde på plass! Ikke for å vise frem puppene... Anonymous poster hash: 6419e...038 Anonymous poster hash: 58d47...9ec 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå