Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og siden har jeg ikke hørt fra ham. Han skal være borte i en måneds tid og dro på torsdag. Vi har pleid å ha regelmessig sms-kontakt, men ingenting fra onsdag.

Merker jeg er skuffet og litt oppgitt egentlig. Jeg trodde han likte meg veldig godt, det har han uttrykt også, men jeg forventet vel egentlig ikke å bli avglemt så fort han dro utenlands. Redd han har endret mening eller noe sånt selv om jeg så ham dagen før han dro.

Hvor lang tid mener dere er akseptabelt for en i bli kjent-fasen å ikke ta kontakt i en slik situasjon? Vi har datet i nesten tre måneder...

Anonymous poster hash: ab4c0...a9e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det han skal i utlandet, da?

Anonymous poster hash: c29e6...e89
AnonymBruker
Skrevet

Feriere.

Gjest Runforit
Skrevet

Man har andre ting å tenke på enn å sende sms hele tiden på ferie. Når mannen min drar vekk så sender vi kanskje en melding på en uke. Man er opptatt av nye inntrykk og stedet man er på, ikke av å sende meldinger.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Man har andre ting å tenke på enn å sende sms hele tiden på ferie. Når mannen min drar vekk så sender vi kanskje en melding på en uke. Man er opptatt av nye inntrykk og stedet man er på, ikke av å sende meldinger.

Jepp, men hvor lang tid bør jeg la det gå før jeg avskriver hele mannen? Jeg mener, fire uker uten en eneste sms synes jeg blir for mye, for eksempel. To uker synes jeg er greit, men vil høre litt hva andre mener.

AnonymBruker
Skrevet

Når vi traff hverandre på facebook eller når han hadde tekstet. Om han skulle vært borte en måned på ferie så hadde det vært hyggelig med en liten melding hver uke, men ikke noe krav.

Anonymous poster hash: c3836...e63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, men hvor lang tid bør jeg la det gå før jeg avskriver hele mannen? Jeg mener, fire uker uten en eneste sms synes jeg blir for mye, for eksempel. To uker synes jeg er greit, men vil høre litt hva andre mener.

Jeg hadde ikke avskrevet han om han var stille i fire uker. Du kan jo også gi lyd fra deg om du syns det blir lenge

• Liker 6
Skrevet

Kan ikke sende han en sms å høre hvordan ferien er? Så merker du jo raskt om han virker interessert i å svare og ha en samtale per sms

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Jepp, men hvor lang tid bør jeg la det gå før jeg avskriver hele mannen? Jeg mener, fire uker uten en eneste sms synes jeg blir for mye, for eksempel. To uker synes jeg er greit, men vil høre litt hva andre mener. Anonymous poster hash: ab4c0...a9e

Om dere bare har datet i 3 mnd og du ikke hører noe på 14 dager så får du vel bare følge magefølelsen. Om du ikke hører noe så ville jeg nok sendt en melding etter 14 dager og spurt hvordan han hadde det. Om han da ikke svarer så hadde jeg nok hatt bra nok med is i magen og tenkt at han ikke var interessert. Når man er i nyforelsket stadiet så er det alltid koselig å høre fra den en dater med jevne mellomrom.

Er han på Facebook? Har han oppdatert noe der?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke avskrevet han om han var stille i fire uker. Du kan jo også gi lyd fra deg om du syns det blir lenge

Er nettopp det… jeg sendte en sms i går, ikke noe man åpenbart burde svare på, mer et hei i farta liksom. Fikk ikke noe svar på den, så jeg avventer å sende flere. Vi har ikke avklart ting mellom oss ennå, men jeg trodde vi var på vei inn i et forhold og da bryter man vel ikke plutselig kontakten i en måned heller? Synes det er vanskelig å avgjøre om han har mistet interessen eller om det bare er fordi han er feriemodus.

AnonymBruker
Skrevet

Om dere bare har datet i 3 mnd og du ikke hører noe på 14 dager så får du vel bare følge magefølelsen. Om du ikke hører noe så ville jeg nok sendt en melding etter 14 dager og spurt hvordan han hadde det. Om han da ikke svarer så hadde jeg nok hatt bra nok med is i magen og tenkt at han ikke var interessert. Når man er i nyforelsket stadiet så er det alltid koselig å høre fra den en dater med jevne mellomrom.

Er han på Facebook? Har han oppdatert noe der?

Jeg er ikke på FB :)

AnonymBruker
Skrevet

En melding per dag er minimum for par. Sier samlivseksperter også.

• Liker 13
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg er ikke på FB :)Anonymous poster hash: ab4c0...a9e

Hvor i verden er han? Er ikke alle steder det er så bra dekning. Mange slår av mobilen på ferie og kommuniserer på Facebook etc i stedet.

• Liker 2
Skrevet

Er han virkelig interessert i deg så vil jeg tro han opprettholder kontakten selv om han er på ferie. Hører du ingenting fra han så vil jeg tro han har valgt å ta ferien som "singel"..

• Liker 4
Gjest Runforit
Skrevet

En melding per dag er minimum for par. Sier samlivseksperter også. Anonymous poster hash: c29e6...e89

Har vært sammen i snart 8 år og har aldri hatt behov for daglige meldinger.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er han virkelig interessert i deg så vil jeg tro han opprettholder kontakten selv om han er på ferie. Hører du ingenting fra han så vil jeg tro han har valgt å ta ferien som "singel"..

Kanskje det… :( Huff, synes dette er leit jeg. Har fått sms nesten daglig så lenge og nå ble han bare helt stille. Hvis interessen hans er så laber er ikke dette noe å satse videre på. Ble plutselig kjempedeppa av hele greia jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En melding per dag er minimum for par. Sier samlivseksperter også.

Ja, synes egentlig det jeg også, især når han har sendt sms regelmessig så lenge. Men men.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i verden er han? Er ikke alle steder det er så bra dekning. Mange slår av mobilen på ferie og kommuniserer på Facebook etc i stedet.

Han er utenfor Europa, men det skal gå an å ringe/sende sms der han er. Så jeg tror ikke jeg kan innbille meg at det er pga. manglende dekning han ikke tar kontakt. Hadde tenkt å ikke stresse så mye med dette, men jeg har jo på en måte blitt vant til smser ganske ofte og hadde egentlig ikke trodd det kom til å bli stille i dagevis.

Skrevet

Kanskje det… :( Huff, synes dette er leit jeg. Har fått sms nesten daglig så lenge og nå ble han bare helt stille. Hvis interessen hans er så laber er ikke dette noe å satse videre på. Ble plutselig kjempedeppa av hele greia jeg.

Om det er slik det skal være så er han ikke noe å satse på uansett. Men forstår at det er en kjip situasjon. Kanskje det kommer seg innen noen få dager, og at han tar opp mer kontakt.

Uansett hva som skjer så ordner det seg alltid på et vis. Om ikke med han, så kanskje en annen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er slik det skal være så er han ikke noe å satse på uansett. Men forstår at det er en kjip situasjon. Kanskje det kommer seg innen noen få dager, og at han tar opp mer kontakt.

Uansett hva som skjer så ordner det seg alltid på et vis. Om ikke med han, så kanskje en annen :)

Du har rett, men kjenner dette gjør litt vondt. Skal oppdatere tråden om/når jeg hører noe fra ham. Så får jeg prøve å tenke på andre ting fremover… Blæh ass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...