AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Og som kan fortelle litt rundt det?Anonymous poster hash: 547aa...131
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har vært rusmisbruker å vært i forhold med en straight dame å det forholdet holdt ikke naturlig nok. Anonymous poster hash: c8253...a2d
Fråde Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Det er aldri kjedelig, i hvert fall. Hektisk til tider.. rusmisbrukere kan finne på så mye rart. Men så er det forskjell på misbruker og tung misbruker. Hun jeg var sammen var ekstremt humørsyk til tider grunnet pilleavhengighet. Heroin, alkoholisme og sånt har jeg ikke så god greie på.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har vært rusmisbruker å vært i forhold med en straight dame å det forholdet holdt ikke naturlig nok. Anonymous poster hash: c8253...a2d Hva gjorde du som gjorde at det sprakk? Tenker mer på hvordan de er å forholde seg til følelsesmessig?Anonymous poster hash: 547aa...131
Gjest Vevila Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Ja, en kort periode. Veldig ustabilt. Kunne av og til finne på å "forsvinne" i perioder av gangen. Aldri igjen.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Ja, en kort periode. Veldig ustabilt. Kunne av og til finne på å "forsvinne" i perioder av gangen. Aldri igjen. Hva slags dop? Og forsvant på hvilken måte? Hvordan var det følelsesmessig?Anonymous poster hash: 547aa...131
Gjest Vevila Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Hva slags dop? Og forsvant på hvilken måte? Hvordan var det følelsesmessig?Anonymous poster hash: 547aa...131 Det var en del forskjellig, diverse piller og til tider heroin... Var umulig å få tak i, etter noen dager/uker tok han kontakt og hadde allslags forskjellige unnskyldninger for hvorfor han var "borte". Følelsmessig var det også mye opp og ned, mye pga hans varierende humør. Noen dager var alt fint, andre dager virket det som om verden hadde gått under. Ikke sikkert det siste var pga misbruket da han slet en del psykisk i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Har vært sammen med noen som røyker mye hasj. Anbefales ikke. De ble late og dvaske, selvsentrerte, trodde de visste mye bedre enn andre og var så kule, ble deprimerte, paranoide når de ikke røyket. Anonymous poster hash: 6e944...764
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Hva gjorde du som gjorde at det sprakk? Tenker mer på hvordan de er å forholde seg til følelsesmessig?Anonymous poster hash: 547aa...131 Nei det var vell mange grunner f.eks at jeg dro med meg narkiss kompiser hjem, henne gikk på skole å måtte sove mens jeg kunne være oppe mange dager i strekk, havna i psykose lignende tilstander, kunne bruke mine penger på dop mens henne brukte sine på oss noe som er veldig urettferdig var mye ute å farta uten at henne visste hva jeg drev med noe som gjorde henne usikker så vi skled ifra hverandre å når jeg var rusa kunne jeg bli mistenksom på at henne gikk bak min rygg siden forholdet skrantet selv om hun sikkert ikke gjorde det å det resulterte i stygge krangler. En tung rusmisbruker ødelegger seg selv å de rundt seg jeg vet ikke om noe forhold med rusmisbruk som har gått bra med mindre rusen har blitt kutta helt ut. Anonymous poster hash: c8253...a2d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Glemte å skrive at jeg å Xen bodde sammen noe som sikkert gjorde ting enda vanskeligere Anonymous poster hash: c8253...a2d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Ja, dessverre... Han var mye opp og ned i humør og kunne til tider bli psykotisk. Forsvant i lengre perioder av gangen. Det ble fort en enorm påkjenning i forholdet. Det er fryktelig slitsom og aldri vite om de kommer hjem den kvelden, og om de gjør det hvilket humør er de i.. Aldri stabil økonomi. Mange tomme løfter og planer. Glad for at jeg kom meg bort. Dersom du vet om problemet på forhånd burde du ikke engang vurdere å gå inn i et forhold! Anonymous poster hash: 1cb2c...3da
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Ja, dessverre... Han var mye opp og ned i humør og kunne til tider bli psykotisk. Forsvant i lengre perioder av gangen. Det ble fort en enorm påkjenning i forholdet. Det er fryktelig slitsom og aldri vite om de kommer hjem den kvelden, og om de gjør det hvilket humør er de i.. Aldri stabil økonomi. Mange tomme løfter og planer. Glad for at jeg kom meg bort. Dersom du vet om problemet på forhånd burde du ikke engang vurdere å gå inn i et forhold! Anonymous poster hash: 1cb2c...3da Nei, vet ikke om h"n holder på nå, vet at h"n har gjort det før. Tenker på dette med å "forsvinne" i dagesvis. Null kontakt på telefon og i de periodene? Anonymous poster hash: 547aa...131
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 ja. han løy til den store gullmedaljen. l begynte med hasj endte med heroin. og alt bak min rygg. jeg var naiv og uvitende. hadde aldrig vært i nærheten av rusmidler annet enn alkohol før. så jeg trodde på alt han sa. selvom han hele tiden forandret seg mer og mer. når jeg hadde presset han og satt med alle beviser i fanget for tusende gang innrømte han det endelig for meg men, skyldte sitt rusmisbruk på meg og ødela meg psykisk den perioden. jeg ble hjernevasket og trodde alt han sa. jeg ville jo bare hjelpe. nå forstår jeg at jeg adrig var den rette til å hjelpe han. profesjonelle må ta seg av slikt. nå holder jeg meg Langt unna gutter som "bare" røyker hasj. for jeg vet at det kan og ofte skjer at det ender med mye tyngre rusmidler. og jeg vet at det er psykisk uutholdelig å være sammen med en rusmisbruker. han gikk fra hasj til heroin pga hajs rusen ikke var bra nok lenger sa han. og var nyskjerrig på heroin. for han hadde hørt at det var så bra. han løy om alt og stjal penger av meg. da hatet jeg han. nå syntes jeg synd på han. i dag sitter han i fengsel.! Anonymous poster hash: cf359...891
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Ja. Blir borte i lange perioder, helt uten kontakt. Vet ikke hvor han er, hva han driver med, om han er levende eller død. Helt forferdelig å leve i en slik utrygghet. Ikke vite når det skjer, hvor lenge det varer, eller om det går bra. Og plutselig står han der, angstfylt, angrende og ber om godt vær. Han lyver. Stjeler penger, svindler venner og bekjente for å få penger til rus. Stjeler også av meg og egne unger. Humørsvingningene. Aggresjonen og raseriet, tar ut all sin skuffelse over seg selv på meg. Hvordan han prøver å rettferdiggjøre sine egne, elendige valg, med å skylde på alle andre. Og spesielt meg, fordi jeg sa, eller gjorde noe "galt". Dette er et mareritt å leve i, og det er så vanskelig å komme seg unna. Har vel håpet at jeg skulle klare å redde han på et vis. At jeg skulle være så viktig at han skjerpet seg. Men sannheten er at ikke den fineste, beste dama (kjedis, type hollywood) eller dronninga kunne ha fått han til å slutte med rus. De slutter kun om de vil det selv, og alle vi som involverer oss blir såkalte muliggjørere på den ene eller andre måten. Og ødelegger oss selv i prosessen. jeg kommer ALDRI til å involvere meg med en mann som har eller har hatt en historikk med rusproblemer noensinne igjen. Det er ikke verdt det. Anonymous poster hash: fe765...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå