AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 hei jeg er ei jente på 18 år som gjerne vill gå ned i vekt. Jeg kan ikke bevege kroppen så mye PGA en medfødt CP skade. Jeg må derfor kutte ned på kalorinntaket noe veldig.. noen som vet hvor mye kalorier en stillesittende person trenger ? hva er en god kostholplan for meg som ikke kan røre på meg ? hvor lite kalorier må jeg ha for å gå ned i vekt?... er 164 høy.. Anonymous poster hash: 51079...39e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 http://iifym.com/tdee-calculator/ Anonymous poster hash: 86b79...d08
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Bruk nettsiden og appen til myfitnesspal. Der regnes det ut hvor mange kalorier du trenger og de har en veldig god matdatabase med oversikt over kaloriinnhold i mengder av mat. Anonymous poster hash: 474d0...571 1
Gjest Coolaid Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Hvor overvektig er du? Og ja, du kan spise deg ned i vekt uten bevegelse. Du kan melde deg på et nettkurs hos grete roede og få kyndig hjelp. Jeg vet personlig om mennesker som har gått ned mye i vekt ved kun kostholdsendringer.
Gjest Runforit Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hvor mye veier du og hvor mange kalorier inntar du i dag? Endret 3. mars 2014 av Runforit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå