Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte endelig en det føltes så riktig med, men jeg var fremdeles litt skadeskutt etter fortiden og måtte ta det med ro. Jeg følte han presset meg og prøvde å finne feil ved meg, og at jeg hele tiden måtte forsvare og forklare meg. Fikk høre fra andre at han hadde snakket veldig varmt om meg, men så begynte han plutselig å fremstille meg som den verste han noensinne hadde møtt, "like ille som eksen". Jeg er så lei meg for at det ble sånn, for at han ikke ser meg som den jeg er, og det er vondt å bære på det han har anklaget meg for. Jeg aner ikke hvorfor han har fått det inntrykket, og har til tider lurt på om han kan være paranoid. Er også så lei meg fordi jeg vet han er veldig aktiv med å date andre, rett på tvert han hadde kvittet seg med meg. Meg er han overlegen mot. Så dumt at det skal være sånn .. :( Noen råd og tips, noen?

Anonymous poster hash: a75f1...0d2
Videoannonse
Annonse
Gjest Mankiw
Skrevet

Er vel greit at du fant ut hvordan han er såpass tidlig?

• Liker 6
Skrevet

Som Mankiw sier, så er det egentlig fint at du fant ut hvordan han egentlig er :klem:

Skrevet

Hva er det han har anklaget deg for, og hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det han har anklaget deg for, og hvorfor?

At jeg var en dårlig jente som prøvde å rote det til i hodet hans, manipulerende, prøvde å lure han, useriøs, sexfiksert, utspekulert.

Jeg vet ikke hvorfor. Det er det som er så ubehagelig. Ingen andre har oppfattet meg sånn. Jeg er av det seriøse, snille og ærlige slaget.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han her?

Anonymous poster hash: 73fb8...226
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han her?

Anonymous poster hash: 73fb8...226

Han er i siste halvdel av 20-årene. Hvordan det?

Skrevet

Du høres paranoid ut

Skrevet

Noen ganger går det ikke som man ønsker, da får man bare gå videre.

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men hva ellers skal man gjøre? Sitte å dvele ved det hjelper i alle fall ikke.

Han høres uansett ikke ut som den rette hvis du følte deg presset og han nå sier mindre pene ting om deg.

Nå vet jeg ikke hva fortiden din består i, men hvis den fortsatt er til stort hinder for deg i starten av noe som kan bli et nytt forhold så foreslår jeg at du finner degselv først.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres paranoid ut

Greit, men det er jeg nok ikke. Bare les det andre innlegget mitt, hvor jeg skrev om at han har kontaktet eksen min. Og forklar meg hva som forgår i huet på slike mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger går det ikke som man ønsker, da får man bare gå videre.

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men hva ellers skal man gjøre? Sitte å dvele ved det hjelper i alle fall ikke.

Han høres uansett ikke ut som den rette hvis du følte deg presset og han nå sier mindre pene ting om deg.

Nå vet jeg ikke hva fortiden din består i, men hvis den fortsatt er til stort hinder for deg i starten av noe som kan bli et nytt forhold så foreslår jeg at du finner degselv først.

Jeg har gått videre, jeg syntes bare det var leit og unødvendig at det skulle være sånn, når det er sannheter han selv har laget seg som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Og nå som han har kontaktet eksen min.

Fortiden var ikke verre enn at jeg ville ta det med ro for å være sikker på at han ikke hadde eksens dårlige sider.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe ved tiden før du traff ham som har plaget ham?

Noe han har fått vite?

Tyder på det, og syns det var mildt sagt merkelig at eksen din for det første gad å snakke med ham på telefon, og så også være enig....

Merkelige menn du velger. Håper du finner ut av grunnen til det så du velger bedre neste gang. Forundrer meg litt dette drama og at du bryr deg så mye!

Hvis det du forteller er riktig så tror jeg ikke du bør bekymre deg for hva andre skal tro..om DEG .

Anonymous poster hash: 70d46...4ed

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe ved tiden før du traff ham som har plaget ham?

Noe han har fått vite?

Tyder på det, og syns det var mildt sagt merkelig at eksen din for det første gad å snakke med ham på telefon, og så også være enig....

Merkelige menn du velger. Håper du finner ut av grunnen til det så du velger bedre neste gang. Forundrer meg litt dette drama og at du bryr deg så mye!

Hvis det du forteller er riktig så tror jeg ikke du bør bekymre deg for hva andre skal tro..om DEG .

Anonymous poster hash: 70d46...4ed

At han skal ha fått greie på noe jeg har gjort før jeg møtte han? Jeg har levd et rolig og tilbaketrukket liv, og vært veldig seriøs. Det eneste må være at han har hatt noe kontakt med en jente som var interessert i han, som vet hvem jeg er fordi vi har felles venner. Tror ikke hun har sagt noe negativt, men jeg vet ikke. Uansett ville det vært rart hvis han hadde trodd henne heller enn å spørre meg om det var sant, så interessert som han var i meg. Hun er sånn som ligger rundt og ikke tar livet sitt seriøst, jeg er motsatt, og hun er ikke en person man tar seriøst hvis hun påstår noe. Har hørt henne overdrive og snakke dritt om andre, og aldri trodd på det.

At eksen svarte er jeg ikke så forundret over, for det er typisk han å lange ut mot noen når han er stressa på jobb og sint for noe helt annet, før han får tenkt seg om. Han har hatt en fæl oppvekst som forklarer de umodne reaksjonsmønstrene veldig godt, og det er derfor alle forholdene hans har tatt slutt. Han la seg helt flat da vi snakket sammen, og visste det var urettferdig mot meg å bekrefte han som ringte. Har fått mange støttende meldinger av han nå i ettertid.

De fleste mennene jeg har valgt er heldigvis normale, og jeg er rettferdig med andre, så jeg skjønner ikke hvorfor noen skal ville lage så mye kvalm heller enn å bare live and let live...

Gjest made4u
Skrevet

I en dating fase og tidlig i et forhold må man forvente det meste, dette gjelder gjennsidig. I slike faser må man være forbredt på at man selv eller den andre finner ut at det ikke føles riktig, og dermed vil avslutte det hele -noe slikt må man nødvendigvis være forbredt på.

Om alt avsluttes så bør man gjøre det uten å lage oppstyr rundt det hele, at du klandrer han og at han kontakter din eks i ettertid etc blir bare meningsløst og bekrefter bare at dere ikke har løsrevet dere fra hverandre slik dere burde når noe ikke er liv laga...

Du kan dog slutte å vie han oppmerksomhet, uavhengig av hva han finner på som får stå for hans regning.

AnonymBruker
Skrevet

Møtte endelig en det føltes så riktig med, men jeg var fremdeles litt skadeskutt etter fortiden og måtte ta det med ro. Jeg følte han presset meg og prøvde å finne feil ved meg, og at jeg hele tiden måtte forsvare og forklare meg. Fikk høre fra andre at han hadde snakket veldig varmt om meg, men så begynte han plutselig å fremstille meg som den verste han noensinne hadde møtt, "like ille som eksen". Jeg er så lei meg for at det ble sånn, for at han ikke ser meg som den jeg er, og det er vondt å bære på det han har anklaget meg for. Jeg aner ikke hvorfor han har fått det inntrykket, og har til tider lurt på om han kan være paranoid. Er også så lei meg fordi jeg vet han er veldig aktiv med å date andre, rett på tvert han hadde kvittet seg med meg. Meg er han overlegen mot. Så dumt at det skal være sånn .. :( Noen råd og tips, noen?

I og med at han ble så fokusert på problemene dine og i samme slengen sammenligner deg med eksen, så høres han ikke klar ut selv.

Det at du er skadeskutt er ikke årsaken. Jeg har holdt på slik som han selv.... Noe jeg ikke er noe særlig stolt av, akkurat.

Sender deg en virtuell klem. Håper det hjelper :-).

Anonymous poster hash: 5023b...f72

AnonymBruker
Skrevet

I en dating fase og tidlig i et forhold må man forvente det meste, dette gjelder gjennsidig. I slike faser må man være forbredt på at man selv eller den andre finner ut at det ikke føles riktig, og dermed vil avslutte det hele -noe slikt må man nødvendigvis være forbredt på.

Om alt avsluttes så bør man gjøre det uten å lage oppstyr rundt det hele, at du klandrer han og at han kontakter din eks i ettertid etc blir bare meningsløst og bekrefter bare at dere ikke har løsrevet dere fra hverandre slik dere burde når noe ikke er liv laga...

Du kan dog slutte å vie han oppmerksomhet, uavhengig av hva han finner på som får stå for hans regning.

Jeg er helt enig med deg, men jeg vil ikke klandre han. Bare blir så oppgitt

AnonymBruker
Skrevet

I og med at han ble så fokusert på problemene dine og i samme slengen sammenligner deg med eksen, så høres han ikke klar ut selv.

Det at du er skadeskutt er ikke årsaken. Jeg har holdt på slik som han selv.... Noe jeg ikke er noe særlig stolt av, akkurat.

Sender deg en virtuell klem. Håper det hjelper :-).

Anonymous poster hash: 5023b...f72

Hva var det du gjorde? Rettet du det noen gang opp for de det gjaldt, eller bare skygget du unna for alltid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...