AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er ei jente på snart 20 år, har vært singel det siste halve året. Bor sammen med søsteren min i en leilighet som vi leier. Dette skoleåret jobber jeg bare, skal begynne å studere fra høsten av. Er ikke så veldig glad i å ut på byen. Mest fordi jeg ikke har så mange nære venner i samme by som jeg kan gå ut med. Føler meg til tider litt ensom, og blir liksom ikke kjent med så mange nye siden jeg ikke går skole. Har veldig lyst på en ny kjæreste, eller i det minste få en flørt eller noe. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kjent med gutter, bortsett fra å møte dem "på fylla"? Jeg ser jo mange "potensielle" i det dagligdagse, men føler det er litt unormalt å bare gå bort til en og si hei, liksom... Forslag? Anonymous poster hash: d66c0...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Ingen...? Anonymous poster hash: d66c0...0d7
Rapunzel_ Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Hva liker du å gjøre på fritiden da? Hvis du f.eks. er med på noen spesielle aktiviteter, så kan du jo prøve å ta kontakt med noen innen dette Og hva jobber du med?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Hva liker du å gjøre på fritiden da? Hvis du f.eks. er med på noen spesielle aktiviteter, så kan du jo prøve å ta kontakt med noen innen dette Og hva jobber du med? På fritiden elsker jeg å trene (både ute i naturen og på treningssenter), og så liker jeg å shoppe, men er da for det meste alene. Liker også å være sammen med venner eller søsteren min, men som sagt så har jeg veldig få nære venner i byen jeg bor nå, så er ikke så ofte jeg er sammen med venninnene mine, egentlig. Blir liksom mer sånn at vi planlegger å møtes en hel helg osv. Jobber i en matbutikk, så har en relativt kjedelig jobb, ikke mye som skjer på guttefronten der akkurat... Anonymous poster hash: d66c0...0d7
Rapunzel_ Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 På fritiden elsker jeg å trene (både ute i naturen og på treningssenter), og så liker jeg å shoppe, men er da for det meste alene. Liker også å være sammen med venner eller søsteren min, men som sagt så har jeg veldig få nære venner i byen jeg bor nå, så er ikke så ofte jeg er sammen med venninnene mine, egentlig. Blir liksom mer sånn at vi planlegger å møtes en hel helg osv. Jobber i en matbutikk, så har en relativt kjedelig jobb, ikke mye som skjer på guttefronten der akkurat... Anonymous poster hash: d66c0...0d7 Du ser ingen interessante gutter på treningssenteret, da? Går jo an å gå bort og "spørre om hjelp" av en eller noe, og dermed komme i snakk. En venninne av meg var helt på tuppa etter en hun hadde sett på Elixia, og latet som hun trengte hjelp med noe styrkegreier, slik at hun kunne få snakke med han. De begynte å date, men ble ikke noe mer da...
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Hvor er du fra da, TS? Trondheim Anonymous poster hash: d66c0...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Du finner de bra guttene på Samfundet. Anonymous poster hash: e5fee...1c9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Du finner de bra guttene på Samfundet. Anonymous poster hash: e5fee...1c9 Som sagt så er jeg ikke så ofte ute på byen, og føler Samfundet er mer for studenter Anonymous poster hash: d66c0...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 På fritiden elsker jeg å trene (både ute i naturen og på treningssenter), og så liker jeg å shoppe, men er da for det meste alene. Liker også å være sammen med venner eller søsteren min, men som sagt så har jeg veldig få nære venner i byen jeg bor nå, så er ikke så ofte jeg er sammen med venninnene mine, egentlig. Blir liksom mer sånn at vi planlegger å møtes en hel helg osv. Jobber i en matbutikk, så har en relativt kjedelig jobb, ikke mye som skjer på guttefronten der akkurat... Anonymous poster hash: d66c0...0d7 Ser du ingen kjekke gutter i treningsmiljøet du kan spørre om ett eller annet? Ellers kan du kanskje få en hobby i et miljø hvor det er mange menn? Eksempel bil, motorsykkel, skyting, jakt, fallskjermhopping? Anonymous poster hash: dfa82...062
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Du finner de bra guttene på Samfundet. Anonymous poster hash: e5fee...1c9 Ironi eller erfaring? Anonymous poster hash: 7d836...ae1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Ser du ingen kjekke gutter i treningsmiljøet du kan spørre om ett eller annet? Ellers kan du kanskje få en hobby i et miljø hvor det er mange menn? Eksempel bil, motorsykkel, skyting, jakt, fallskjermhopping? Anonymous poster hash: dfa82...062 Jeg er ikke særlig interessert i slike ting som er typisk "gutteting". Ser jo noen kjekke gutter, men er ALT for pysete til å gå bort å spørre de om noe. Hva skal jeg si/spørre om?? Og hva om de har kjæreste... Føler meg også ekstremt lite tiltrekkende når jeg er på trening. Svett og fæl. Anonymous poster hash: d66c0...0d7
Rapunzel_ Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er ikke særlig interessert i slike ting som er typisk "gutteting". Ser jo noen kjekke gutter, men er ALT for pysete til å gå bort å spørre de om noe. Hva skal jeg si/spørre om?? Og hva om de har kjæreste... Føler meg også ekstremt lite tiltrekkende når jeg er på trening. Svett og fæl. Anonymous poster hash: d66c0...0d7 Hvis du skal komme i kontakt med gutter må du jo tørre å snakke til dem
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Hvis du skal komme i kontakt med gutter må du jo tørre å snakke til dem Ja, det er sant. Men jeg vet aldri hva jeg skal si. Det er mye enklere ute på byen når en har fått litt å drikke. Da kan man i tillegg få signaler om hvem som har kjæreste og ikke. Ser ikke automatisk om en gutt på treningssenteret er singel... Anonymous poster hash: d66c0...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Ironi eller erfaring? Anonymous poster hash: 7d836...ae1 Erfaring. Særlig på noen hybler finner man mange som er sunne og engasjerte, og ikke bare driver dank eller skal være kule outsidere. Anonymous poster hash: e5fee...1c9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Erfaring. Særlig på noen hybler finner man mange som er sunne og engasjerte, og ikke bare driver dank eller skal være kule outsidere. Anonymous poster hash: e5fee...1c9 Jeg trodde du mente Studentersamfundet, jeg ;p Men du mener de som bor på Samfundet? Er det noe spesielt med dem i forhold til andre? Anonymous poster hash: d66c0...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Erfaring. Særlig på noen hybler finner man mange som er sunne og engasjerte, og ikke bare driver dank eller skal være kule outsidere. Anonymous poster hash: e5fee...1c9 Men man må vel være medlem av en av gjengene for å få tilgang til hyblene? Anonymous poster hash: 7d836...ae1
Brian O'Conner Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Vel du har ikke møtt en gutt/mann som har sagt ærlig hva han føler for deg. Du er som søstra mi litt sky og tilbakeholden, helt til hun møtte svoger. Da ble hun utadvent og sosial :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå