AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Vi må ha ny seng, og den skal være 180 cm brei. Det er 13 år siden den eneste gangen i mitt liv jeg kjøpte madrasser, og da landet jeg på en 120 cm brei vendbar fra Jensen fordi jeg skulle ha smijernsseng. Kontinentalsengen vi har nå kjøpte mannen på jysk uten at jeg var med, jeg har aldri likt den, i tillegg er den 150 cm brei, noe som er knapt da vi begge sover urolig. Etter to år må den ut. Mannen vil ha kontinentalseng, da han sier en rammemadrass blir for høy (vi har skråtak). Jeg gjerne vil ha noe annet da jeg har middallergi og er avhengig av at senga får luft så jeg slipper og klø. Vil benytte plassen under til oppbevaring med ikea sine sengeskuffer (med lokk). Da blir det også lettere å rengjøre, dra ut boksene, svinge tørrmoppen under, og dytte dem inn igjen. Mannen mener det er nesten like lett med en kontinentalseng på sokkel, da det vil komme lite støv under der. Dette var våre argumenter, men hvilke argumenter har dere for de forskjellige type sengene? Og hvilke erfaringer har dere med de forskjellige typene? Føler dette er en jungel, og aner ikke hva vi bør lande på. Det er jo både jensen, svane, ikea og mange andre merker. Ramme, kontinental og vendbar. Forskjellige typer fjær og trekk. Gah Prismessig vil jeg ikke over 15 000 kroner. Anonymous poster hash: a0e68...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå