Gjest dujegvi2 Skrevet 28. mai 2004 #1 Del Skrevet 28. mai 2004 nå har jeg kjøpt oljkemaling på europris og oppspent lerret og er klar for å prøve meg!! men kjøpte bare to lerret da, så jeg er redd for å feile, resultatet skal jo liksom opp på veggen. hvordan gjør man når man maler oljemaling, skisserer man først med blyant, eller kliner man bare maling på? husker jeg så på forandring fryder, ene interiørkonsulenten malte et bilde med et bankkort, det be kjempetøft! tror dere det går an med oljemaling? husker ikke hva han brukte...tar ellers imot tips! ønsker et abstrakt bilde, ingen landskapsgreier eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. mai 2004 #2 Del Skrevet 28. mai 2004 Om du skal berre ha eit abstrakt bilde er det ingen grunn til å skisse. - Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2004 #3 Del Skrevet 29. mai 2004 Du kan bare kline på. Oljemaling er dekkende, så bare å male over igjen. Men det tar laaang tid før den tørker. Noe som selfølgelig man være både pluss og minus. Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå