AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Vil gjerne få innspill fra dere om sunne, enkle og gode måltider. Gjerne billig også, frokost, lunsj, middag, mellommåltid og kveldsmat Har lyst til å gå ned noen kilo, men har ikke så lyst til å spise kjedelig mat hele tiden. Trenger ikke være super spennende, men fristende Anonymous poster hash: 2adf0...a8b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Pleier å skjære opp frukt og grønnsaker, det er enkelt, sunt, godt og billig Anonymous poster hash: 2adf0...a8b 2
Rapunzel_ Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Kyllingfilet! Tror ikke jeg hadde klart meg uten. Med f.eks. fullkornspasta/ris ved, og rå/kokte grønnsaker eller wok. Mmmm 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Middag: karbonadekjøttdeig og kokte byggryn med valgfritt krydder Smoothie av frukt og bær Anonymous poster hash: 2adf0...a8b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Hva menes med sunt? Lavkarbo, lavkalori, vanlig, norsk kosthold, tallerkenmodellen, rawfood eller hva? Anonymous poster hash: 6ae25...d0f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Med sunn mat mener jeg mat med lite kalorier og næringsrikt innehold ikke mye fett, karbohydrater, sukker, salt osv helst ikke mye karbohydrater, men proteiner er bra Anonymous poster hash: 2adf0...a8b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Fiskekaker da kan du kjøpe firstprice er jo både billig og sunt.Og fiskekaker kan jo bukes til så mangt både til middag med tilbehør, eller kalde til lunsj med f.eks i lompe,på brød,i pitabrød etc eller lage en salat Kjøp inn grønnsaker(har du innvandrerbutikk i nærheten er det mye å spare) og buljong så kan du lage deg grønnsakssuppe. For å gjøre det litt mere mettende kan du fylle på med bønner f.eks. Andre ting kan f.eks være cottage chesse med frukt enten til lunsj eller mellommåltid.Andre lunsj altrnativer kan være salat,middagsrester Anonymous poster hash: 34ce8...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå