AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg og egentlig bryr jeg meg ikke så veldig mye om en kvinnes fortid, men hva er det med kvinner som blir superfornærmet om man kritiserer noe hun har gjort tidligere? Da særlig i forhold til seksuell erfaring. Har datet en jente i 6-7 uker nå. Hun er veldig åpen mtp sex og har fortalt både det ene og andre om hennes og hennes venninners fortid. Det er ikke som om hun har skrytt av det eller testet meg, men heller kommet inn på ting litt tilfeldig. For eksempel nevnte hun andre gangen hun overnattet hos meg at hun var glad vi ikke kun var et one night stand. Hun hadde hatt mer enn nok av det når hun var yngre (25 år nå). Det har vært flere slike ting som har gjort at jeg har fått vite om hennes fortid. Her om dagen nevnte hun at det var så bra at jeg ikke dømte henne for hennes fortid. Jeg måtte si at jeg brydde meg egentlig ikke om hennes fortid, men det var vel ingen tvil om at hun hadde levd litt "villt".. Da ble hun rasende og sa at hun ikke ville snakke med meg igjen. Jeg sa kun "greit nok". Anonymous poster hash: ebef2...106
Gjest åffårno Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Fordi kvinner er lei av å skulle få nedsettende kommentarer for å gjøre noe menn har gjort i alle tider med applaus fra omverdenen. 20
Marie90 Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Mange dommer seg selv og er veldig haarsaare. Skal veldig lite til foer det blir drama., antar at det er tilfellet for hun du datet her. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Hva er vitsen med å holde på å slippe informasjon om tidligere sexliv, egentlig? Er det noen som liker å få slik informasjon støtt og stadig? Hun høres ikke helt god ut, vær glad du er kvitt henne. Anonymous poster hash: ae004...3f0 5
makkapakka Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 du får gjøre slik som han farmen duden, finn deg en jomfru som holder kjeft da først blir du fornøyd. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Tydelig at hun ikke er komfortabel med fortiden sin da, hadde hun vært det tviler jeg på at en slik reaksjon hadde kommet. Du virket jo ganske laidback. Anonymous poster hash: 3fe26...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Dating meg her og dating meg der. Hva med å bli kjent med jenta før du hopper til sengs med henne, så slipper du problemstillingen. Anonymous poster hash: e54cb...140 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Kvinner forventer at menn skal godta fortiden deres ja, men ymter du frempå at du pulte en prostituert for mange herrens år siden så er du plutselig satan selv.. Anonymous poster hash: 04cd3...bb5 4
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Kvinner forventer at menn skal godta fortiden deres ja, men ymter du frempå at du pulte en prostituert for mange herrens år siden så er du plutselig satan selv.. Anonymous poster hash: 04cd3...bb5 skulle bare mangle. 9
Gjest New_Girl Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Syns egentlig det er rart at man blir sammen i det hele tatt lengre, så mye rart folk har for seg. 4
kaffemor Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Synes hun reagerte litt hårsårt jeg da. Du sa jo bare at hun hadde hatt en vill fortid, ikke noe om at du ikke likte det? Tydeligvis bare fakta. Er forsåvidt litt rart å drive å greie ut om sin seksuelle fortid til ny partner også.
Steinar40 Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Jeg tror hun ble sur fordi TS ikke brydde seg.
Gjest Riskjeks Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Fordi kvinner er lei av å skulle få nedsettende kommentarer for å gjøre noe menn har gjort i alle tider med applaus fra omverdenen. Enig i dette - selv om dama til TS virket veldig dramatisk da. Og han hørtes jo egentlig ikke spesielt interessert ut i henne i utgangspunktet når reaksjonen på at hun ville ville se ham mer kun var "greit nok"?
Cuckold Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 La meg forsvare kvinner generelt ved å si at denne kvinnen ikke var en typisk 25-årig kvinne, men kanskje litt mer typisk for tenåringsjenter. Det er vel først og fremst de helt unge jentene som har denne umodne «et feil ord kan ødelegge alt»-tilnærmingen til det annet kjønn. Så i den grad TS er gammel nok til å date 25-åringer og eldre er det ikke sikkert han vil oppleve dette igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Kanskje hun hadde lyst til at du skulle ha en litt kraftigere reaksjon enn det, men at du ikke "brydde deg", som gjorde at hun ble såret. Som om du ikke brydde deg eller var noe sjalu på henne, mens hun kanskje er litt mer sjalu på din fortid, om hun vet om noe. Eller som flere nevner her, at hun faktisk har komplekser med fortiden sin selv Anonymous poster hash: e2e43...da8
Veggdyret Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Jeg tror også at det her dreide seg om komplekser/skamfølelse fra hennes side, og at selv et så nøytralt uttrykk som "vill" ble tolket veldig negativt av henne og som om du fordømte henne verre. Lukter dramaqueen eller mulig psykiske problemer, like greit å være kvitt henne om dere ikke hadde kommet så langt at de helt store følelsene hadde kommet enda.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Så lenge hun ikke er en kriminell, så har jo faktisk du ikke noe du skulle ha sagt om hennes fortid. Anonymous poster hash: d6362...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå