AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #61 Skrevet 19. mars 2014 Crobern: Jeg er så evig takknemlig for at jeg ikke kjenner deg og ble invitert i ditt bryllup! Om det nå var med eller uten alkoholservering. Du virker rett og slett som et hespetre Anonymous poster hash: 60ff9...862 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #62 Skrevet 19. mars 2014 Hva er ille med holdningen "gjestene kan da gjerne få ha det kjekt, men det er brudeparets dag"? Jo, det er som vi diskuterte tidligere i tråden, gjestene er statister og brudeparet virker likegyldige når det kommer til deres trivsel. Hvordan får du dette til å være likegyldig; Vil selvfølgelig at gjestene i bryllupet mitt skal ha det kjekt og minnes ved at dette var en fin dag? Hadde man vært likegyldig hadde man ikke brydd seg om gjestene hadde det kjekt eller ei. Anonymous poster hash: 75ed2...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #63 Skrevet 19. mars 2014 Dere som er så imot at man tenker at et bryllup først og fremst er for et brudepar, hvor går grensene da? Hvor mye hensyn må man ta før det er bra nok? Hvordan skal man klare å samkjøre det å ta hensyn til masse forskjellige gjester? Anonymous poster hash: 75ed2...d1a
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #64 Skrevet 19. mars 2014 Hvordan får du dette til å være likegyldig; Vil selvfølgelig at gjestene i bryllupet mitt skal ha det kjekt og minnes ved at dette var en fin dag? Hadde man vært likegyldig hadde man ikke brydd seg om gjestene hadde det kjekt eller ei. Anonymous poster hash: 75ed2...d1a Den der ble overskygget av det som kom etterpå: men hovedsakelig handler det om bruden og brudgommen.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #65 Skrevet 19. mars 2014 Den der ble overskygget av det som kom etterpå: men hovedsakelig handler det om bruden og brudgommen. Jammen det gjør jo det! MEN det betyr ikke at de ikke vil gjøre det slik at gjestene ikke har det fint/trives!! Man må jo se på helheten og ikke plukke ut bare en ting helt ut av kontekst. Ja, man ønsker å gjøre det slik at gjestene trives og har det fint MEN til syvende og sist så handler det om brudeparet. Betyr ikke at man ikke tar hensyn til gjestene i det hele tatt Anonymous poster hash: 75ed2...d1a 2
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #66 Skrevet 19. mars 2014 Jammen det gjør jo det! MEN det betyr ikke at de ikke vil gjøre det slik at gjestene ikke har det fint/trives!! Man må jo se på helheten og ikke plukke ut bare en ting helt ut av kontekst. Ja, man ønsker å gjøre det slik at gjestene trives og har det fint MEN til syvende og sist så handler det om brudeparet. Betyr ikke at man ikke tar hensyn til gjestene i det hele tatt Anonymous poster hash: 75ed2...d1a Festen er for gjestene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #67 Skrevet 19. mars 2014 Festen er for gjestene. Kun for gjestene? Nei. For alle tilstede? Ja. Og siden brudeparet planlegger blir det etter de pipa de blåser i. Så hvordan skal festen legges opp da? Du har 60 ulike gjester, hvordan skal du klare å tilfredstille hver og en? Få samtlige til å synes at ingenting kunne ha vært gjort annerledes? Anonymous poster hash: 75ed2...d1a 2
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #68 Skrevet 19. mars 2014 Kun for gjestene? Nei. For alle tilstede? Ja. Og siden brudeparet planlegger blir det etter de pipa de blåser i. Så hvordan skal festen legges opp da? Du har 60 ulike gjester, hvordan skal du klare å tilfredstille hver og en? Få samtlige til å synes at ingenting kunne ha vært gjort annerledes? Anonymous poster hash: 75ed2...d1a Ha orden på: Logistikk, mat, drikke.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #69 Skrevet 19. mars 2014 Ha orden på: Logistikk, mat, drikke. Det der har jo de fleste orden på så da forstår jeg ikke hva som kan være så galt. De fleste bryllup serverer både mat og drikke. Er jo ingen bryllup som serverer mat kun til brudeparet og så må gjestene sitte å se på ( i forhold til hvem festen er for..) Og så lenge gjestene forstår at selv de mest nøye planlagte ting kan gå skeis under den store dagen forårsaket av uforutsette hendelser så vil jeg tro at de har lite å klage på. Anonymous poster hash: 75ed2...d1a
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #70 Skrevet 19. mars 2014 Det der har jo de fleste orden på så da forstår jeg ikke hva som kan være så galt. De fleste bryllup serverer både mat og drikke. Er jo ingen bryllup som serverer mat kun til brudeparet og så må gjestene sitte å se på ( i forhold til hvem festen er for..) Og så lenge gjestene forstår at selv de mest nøye planlagte ting kan gå skeis under den store dagen forårsaket av uforutsette hendelser så vil jeg tro at de har lite å klage på. Anonymous poster hash: 75ed2...d1a Nja, mange klager på logistikken. Det blir for mye venting imellom ting som er på programmet.
Crobern Skrevet 19. mars 2014 #71 Skrevet 19. mars 2014 Crobern: Jeg er så evig takknemlig for at jeg ikke kjenner deg og ble invitert i ditt bryllup! Om det nå var med eller uten alkoholservering. Du virker rett og slett som et hespetre Anonymous poster hash: 60ff9...862 Vel, kanskje du kjenner meg, kanskje du var i bryllupet mitt. Det var alkoholservering i bryllupet. Og alle var veldig fornøyde med bryllupet. Gjester,fotograf,til og med de som serverte maten sa at det var flott!! Så lurer jeg på en ting, hvorfor må du være anonym når du blir personlig? Skjønner at folk er anonyme ellers, men å gjemme seg bak det for å kunne bli personlig ufin ......vel..... Men kan du være så snill å forklare meg hvorfor jeg høres ut som ett hespetre? Hva er det du ikke likte? Kanskje du ikke forstod hva jeg mente med alt sammen. Jeg forklarer det gjerne om du kan si mer spesifikt hva du mener. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #72 Skrevet 19. mars 2014 Nja, mange klager på logistikken. Det blir for mye venting imellom ting som er på programmet. Med andre ord, noen synes det blir for lenge imellom det som skjer, noen synes ikke det, noen mener ingenting om det. Altså; det er personavhengig. Totalt umulig å gjøre alle 100% fornøyd uansett om festen er for gjestene eller brudeparet. Anonymous poster hash: 75ed2...d1a 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #73 Skrevet 19. mars 2014 Med andre ord, noen synes det blir for lenge imellom det som skjer, noen synes ikke det, noen mener ingenting om det. Altså; det er personavhengig. Totalt umulig å gjøre alle 100% fornøyd uansett om festen er for gjestene eller brudeparet. Anonymous poster hash: 75ed2...d1a Si ikke det. Kommer an på brudeparets holdning det.
Crobern Skrevet 19. mars 2014 #74 Skrevet 19. mars 2014 Med andre ord, noen synes det blir for lenge imellom det som skjer, noen synes ikke det, noen mener ingenting om det. Altså; det er personavhengig. Totalt umulig å gjøre alle 100% fornøyd uansett om festen er for gjestene eller brudeparet. Anonymous poster hash: 75ed2...d1a Nemlig, personavhenig, og umulig å gjøre alle til lags. Jeg som brud hadde blitt fornærmet og lei meg om noen klagde på hvordan vi hadde gjort ting. Man gjør sitt beste for at alle skal ha en fin kveld, også er det kanskje noen som ikke er fornøyd og viser det til eller sier det. 2
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #75 Skrevet 19. mars 2014 Nemlig, personavhenig, og umulig å gjøre alle til lags. Jeg som brud hadde blitt fornærmet og lei meg om noen klagde på hvordan vi hadde gjort ting. Man gjør sitt beste for at alle skal ha en fin kveld, også er det kanskje noen som ikke er fornøyd og viser det til eller sier det. Vel, er det 100 gjester tilsammen, men 20 kaffegjester og de må vente på gangen pga middagen er sterkt forsinket bør det være forståelse fra brudeparets side at de tyve på gangen ikke er helt fornøyd. 1
Crobern Skrevet 19. mars 2014 #76 Skrevet 19. mars 2014 Hva er ille med holdningen "gjestene kan da gjerne få ha det kjekt, men det er brudeparets dag"? Jo, det er som vi diskuterte tidligere i tråden, gjestene er statister og brudeparet virker likegyldige når det kommer til deres trivsel. Om det blir sånn i ett bryllup, så er det jo feil. Ja, det er brudeparets dag, men man gjør jo det beste for at gjestene skal ha det bra. Om våre gjester kun hadde vært der for å fylle opp stolene, så ville jeg heller ha giftet meg på rådhuset. Man inviterer fordi man vil ha det koselig og feire ekteskapet med familie og gode venner.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #77 Skrevet 19. mars 2014 Si ikke det. Kommer an på brudeparets holdning det. Brudeparets holdning? De fleste vil da vel gjestenes beste selv om de til syvende og sist planlegger bryllup ut ifra sin smak og lyst. Og angående logistikk så er vel de fleste opptatt av at ting skal gå glatt men skjer det noe uforutsett så er jo det uflaks og ikke noe som er et resultat av brudeparets holdning. Hva er en god holdning da? Anonymous poster hash: 75ed2...d1a 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #78 Skrevet 19. mars 2014 Om det blir sånn i ett bryllup, så er det jo feil. Ja, det er brudeparets dag, men man gjør jo det beste for at gjestene skal ha det bra. Om våre gjester kun hadde vært der for å fylle opp stolene, så ville jeg heller ha giftet meg på rådhuset. Man inviterer fordi man vil ha det koselig og feire ekteskapet med familie og gode venner. Bryllupet er for brudeparet, men festen er for gjestene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #79 Skrevet 19. mars 2014 Vel, er det 100 gjester tilsammen, men 20 kaffegjester og de må vente på gangen pga middagen er sterkt forsinket bør det være forståelse fra brudeparets side at de tyve på gangen ikke er helt fornøyd. men da er det jo mest sannsynlig pågrunn av noe uforutsett og ikke fordi brudeparet planla at 20 stykker får finne seg i å vente på gangen. Er vel ingen som planlegger et slikt bryllup? At folk skal vente på gange på mat? Anonymous poster hash: 75ed2...d1a
Crobern Skrevet 19. mars 2014 #80 Skrevet 19. mars 2014 Vel, er det 100 gjester tilsammen, men 20 kaffegjester og de må vente på gangen pga middagen er sterkt forsinket bør det være forståelse fra brudeparets side at de tyve på gangen ikke er helt fornøyd. Dette er jeg helt enig i!! Det er fordi jeg er uenig i å dele opp gjestene. Alle får komme til middagen. Ikke noen da og noen til kaffe. Jeg føler at om vi hadde delt opp, så sier vi til de som kommer til kaffen at:2 du er helt ok til å komme å drikke kaffe med oss.Men ikke grei nok til å spise middag". Litt på spissen, kanskje, men du skjønner hva jeg mener? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå