Gå til innhold

Eks-bestevenninna mi er ute etter fyren jeg dater..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min tidligere eks-bestevenninne var som to dråper vann. Vi var uadskillelige og delte alt, til og med smak av gutter. Helt tilfeldig så har vi begge holdt på eller hatt sex med samme gutter, på forskjellige tidspunkt selvfølgelig, både før og etter at vi ikke lengre var venner.

Nå holder jeg på med en fyr. Ting ser ut til å gå veldig bra, og jeg føler meg veldig heldig. Dessverre bor vi i ulike byer. Han har hatt sex med eks-bestevenninna mi en gang på fest for noen år siden. Det er forsåvidt greit, shit happens og man kan ikke være gretten for ting som har skjedd i fortiden.

Greia er at etter at vi to er blitt "offentlige" på at vi holder på, og ting begynner å bli mer seriøst, har hun tatt kontakt med han igjen. Han har fortalt meg at de har funnet på ting sammen før vi begynte å holde på, siden de bor i samme by. Han har fortalt meg at hun nå driver å inviterer han på fester, vors hos henne, hun spør om de to skal se film sammen aleine osv osv. Han gav uttrykk for at han følte det var fordi hun hadde fått vite at vi to nå holdt på. Jeg har tidligere fortalt han om at jeg og hun ikke lengre er venner, uten at jeg har gått inn på detajlene.

Det at hun nå har begynt å ta kontakt igjen kunne vært tilfeldig, hadde det ikke vært for at dette har skjedd før. Jeg hold på med en fyr for omkring ett år siden, som hun og har vært keen på, og begynte å gi han masse oppmerksomhet, invitere han med på ting, danse med han på byen osv, og hun fikk det til. Hun "stjal" han med andre ord fra meg, uten at det er bare hennes feil, han var jo og med på det.

Nå begynner jeg å bli litt bekymret. De to har jo hatt sex før, de bor i samme by, og hun har gjort dette før så hun vet hvordan hun skal gå frem.. Jeg vet jeg burde stole på han, men jeg klarer jo ikke stole på henne. Hva skal jeg gjøre? Ta det opp med henne? La det gå? Drite i det? Er det kanskje bare jeg som er paranoid?

Hjeeelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig tar du det opp. Det er respektløst av henne og unødvendig. Hun burde kunne finne andre mannfolk enn bare de du holder på med. Tilfeldighet at hun tar kontakt med de? Tror ikke det nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han du dater må kunne si fra til henne selv om at han ikke er interessert og at han bare vil date deg, hvis det er det han vil. Hvis han derimot har lyst å date henne, så er han jo uansett en du bare burde la gå, da er han ikke verd deg.

Anonymous poster hash: f1ee4...9c3
  • Liker 4
Skrevet

Hvis han du dater faller for hennes triks, da er han ikke noen for deg. Om han virkelig er interessert i deg, burde hun ikke være et problem. Og jeg syntes du burde si ifra til din eks-venninne...

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du bør snakke med han om at hun har gjort akkurat dette før. For det virker jo uansett ikke som at hun er interessert i han pga den han er, men pga at han "er din".

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis hun ikke er ei venninne av deg mer, er det lite du kan gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere ikke venner mer?

Anonymous poster hash: 402d2...3d4
Skrevet

Hvorfor er dere ikke venner mer?

Anonymous poster hash: 402d2...3d4

jeg orker ikke å inn på det no, da det er mye greier. Vanligvis ville man nok tilgitt hverandre og blitt venner igjen, men men. Vi er begge to sta jenter fra Bergen så det tar kanskje litt lenger tid med oss, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok at historien er en helt annen, at kjæresten din lyver og at din eksvenninne ikke vet om dette med deg og han.

Anonymous poster hash: c2229...515
Skrevet

Hun der virker desperat etter oppmerksomhet. Både din oppmerksomhet og menn sin oppmerksomhet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

tja kanskje. Vi skal begge hjem til Bergen i helgen så får spørre han ordentlig da. Kan hende det ikke er noe å bekymre seg over, og at eg overanalyserer :)

Endret av kurrant
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror nok at historien er en helt annen, at kjæresten din lyver og at din eksvenninne ikke vet om dette med deg og han.

Tror jeg også.

Skrevet

Tror jeg også.

hmm, det kan hende.. Hvorfor det?

AnonymBruker
Skrevet

For å dekke over hva han selv egentlig gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...