Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne et stylingprodukt som passer til håret mitt.Jeg tar imot tips fra frisøren min, men ender opp med produkter som jeg ikke helt faller for... Så nå vil jeg ha tips om favorittproduktene deres i stedet for. Er lei av å slite meg gjennom dyre produkter jeg ikke liker

Akkurat nå tømmer jeg en rosa kuleformet Bed head-flaske som jeg ikke liker fordi den lukter for sterkt og fordi den bare kan brukes i vått hår. (I tørt hår ser den ut som flass) Svigerinna mi har samme produktet og elsker den. (Jeg er ganske kresen)

Jeg har tykt hår til skuldrene som kan bli tørt (når jeg ikke bruker Redken All soft shampo/balsam), og vil ha noe som kontrollerer og blanker uten at det blir for tungt og fett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Du burde prøve Sebastian Shaper Smoothing Groomer, den høres ut til å passe bra. Den samler, gir glans og roer håret uten at det blir fett. Den fra TIGI hadde jeg også (Small Talk), men gav den til svigerinnen min fordi jeg ikke taklet lukta.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg stemmer for loreal liss extreme serien. Serum, shampoo,balsam

Jeg har halvlang stripet hår som har en tendens til å bli krusete,tørt og slitt.

I tilegg slenger du med en loreal intense repair for hårkur..leave in treatment ukentlig.

Om du ahr tendenes til krøller er det også bra bruker black and white voksen mens håret er vått.. tar drepen på all fruseaktivitet og håret blir ikke fett om man ikke bruker mye.

Skrevet

Jeg bruker Tigi Beadheads "Control Freak"-serie(Sjampo, balsam, serum og "bli glatt" spray). Fungerer greit på mitt hår. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...