Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er sammen med har en tendens til å ta ganske av verbalt når vi er uenige , det kan og være små ting

Vi er ganske ulike når det kommer til temperament ..

Når det skjer blir han veldig irritert også i kroppsspråket og han kan si ting om meg som ikke stemmer . Han vet selv at det ikke stemmer men tar litt av bare fordi temperamentet gjør det med han

Jeg merker jeg blir lei meg og usikker av dette og lurer på om forholdet er bra for meg . Jeg tenker at man skal unngå å gi negative beskrivelser av den andre selv om man blir litt opprørt

Noen med erfaringer på dette ?

Hva kan jeg gjøre for å forbedre dette ?

Anonymous poster hash: 7fa02...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle par krangler, men om han kommer med ufine karakteristikker av deg, så bør du be han holde opp med det. Det er dårlig gjort og lite konstruktivt.

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer at folk er forskjellige når det gjelder temperament og det er nok noe som er veldig viktig at man er like på for å få et forhold til å fungere. Eksen min var sånn som hevet stemmet og vi kranglet en del. Jeg er egentlig en veldig rolig person som sjelden irriterer meg over andre og som i hvert fall ikke hever stemmen, men med ham så gjorde jeg det. Det er ikke godt. Samboeren her helt lik meg på dette og vi har fortsatt ikke kranglet. Kan heller ikke se for meg at vi noen gang kommer til å heve stemmen selv om vi blir uenige om noe. Det er så mye mer riktig for meg,

Jeg tror det er vanskelig å endre på dette fordi temperament ligger i personligheten. Han kan sikkert lære å jekke seg litt, men han vil alltid være en hissigere type enn deg. Tenk nøye gjennom hvordan du vil ha det i et forhold.

Anonymous poster hash: 3b8fe...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...